hogervp schreef:Voor de stationair (rad)draaiers onder ons:
Na het starten even stationair draaien, kan de auto rustig omhoog komen en daarna rustig wegrijden. Niet te veel toeren maken, rustig opschakelen. Een (licht) belaste motor is veel sneller warm.
En neem dit nou maar aan van de “oude meester”.
Patrick
Ja fantastisch…
Toch maar niet, want ondertussen zit binnen no time de ruit aan de binnenzijde weer potdicht aangezien ik mijn adem niet ga inhouden / vochtige jas / etc…
De motor draait dus stationair tijdens krabben / de-icer / gietertje lauwwarm water. Dan komt er bij wegrijden tenminste lauwwarme lucht langs de voorruit en zie ik die køt-figuren op de fiets zonder licht nog op tijd (aangezien rode verkeerslichten blijkbaar niet voor die groep gelden).
late kick:
Toch maar niet, want ondertussen zit binnen no time de ruit aan de binnenzijde weer potdicht aangezien ik mijn adem niet ga inhouden / vochtige jas / etc…
Ik zweer bij het bouwmarktelectrokacheltje van 12 euro dat ik ‘s ochtends 20 minuten (met verlengsnoer) in de auto zet.
Krabben is niet meer nodig en omdat de cabine warm is slaat je adem ook niet meer neer op de koude ruiten.
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.