mssl schreef:citroenc2 schreef:Heb ook wel zin in een meeting,mischien haal ik de TRE wel uit de garage dan.
Ownee he…ik wil niet bij C2 rijden ....ik laat het aan mij voorbij gaan
Wie zegt dat jij in de CX mag.
Jongens, beetje lief zijn voor elkaar he, Het is bijna kerst
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Dan rijd ik ook wel mee met de gsa
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Beetje laat maar: Gefeliciteerd met deze mooie aankoop! Ziet er echt heel mooi uit! Veel plezier met de Ami!
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
mssl schreef:jaco schreef:Afgesproken, doe we.
Zijn er nog meer mensen geïnteresseerd? maken we er meteen een minitoerrit van…
Zijn BX’en ook welkom?
En een XM? Mijn dame kan wel weer een minitoerrit gebruiken.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 8160
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Het lijkt wel een meeting draadje aan het worden hier! Mocht er wat op stapel staan dan lezen jullie dat hier wel.
Inmiddels heb ik een instructieboekje van de Ami Super binnen. Smullen natuurlijk. Het boekje is in redelijk goede staat en heeft die heerlijke jaren 70 uitstraling van Citroën. Ik zal eens een bladzijde of wat scannen en dan plaats ik het hier wel. Helaas staat er in dat boekje niks over de knop die de parkeerlichten zou moeten bedienen. Ik ben er wel van overtuigd dat het parkeerlicht bediening is.
Dit weekend ga ik echt op zoek naar gele koplampen, van die lekkere ouderwetsche Duplolampen. Foto’s zullen uiteraard hier gespamd worden. Aankomend weekend ga ik ook even een rondje familiebezoek doen.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7790
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Hihihiiiiii
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
hogervp schreef:
Dit weekend ga ik echt op zoek naar gele koplampen, van die lekkere ouderwetsche Duplolampen.
Patrick
Ik heb er hier nog wel twee liggen volgens mij.
- Ami Super
garagestmarien schreef:
Ik heb er hier nog wel twee liggen volgens mij.
Zeker weten? Dan kom ik ze wel even ophalen…..
@daan: strak plan, Sven mag wel weer even filmen als we on toer gaan.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
jaco schreef:Afgesproken, doe we.
Zijn er nog meer mensen geïnteresseerd? maken we er meteen een minitoerrit van…
Daar sluiten mijn zwarte dame en ik ons graag bij aan (wel ergens in ‘t voorjaar graag).
Ex Cit. (in no particular order): CX GTi25 aut., zwart, Madame l’Incontinente. BX 16 TZi aut., zwart, Graf Spee. CX 25 diesel, grijs, Sloompie. CX 25 Prestige aut., hemelsblauw metallique, El Presidente. BX Turbodiesel, rood, Viking. BX Break diesel, wit, UNFOR. BX diesel aut.(!), grijs, “het hok 2”. CX 22TRS, lichtblauw, Rusty. CX 20 Reflex, donkerblauw, Comfy. XM 20 aut., groen, Froggy. XM V6/12 aut., groen, Froggy2. Xantia Break turbodiesel, groen, business slut. ID19, wit, “het hok”.
Nu: Audi A8 V8 aut., grijs, Wolfgang (Boeh!).
- Ami Super
@Jeroen:
Koop er dan nog 1tje bij en ik kom wel langs .
Nog een vraagje Jeroen, op mijn verzekeringspapieren staat bij het type vermeld: Super (VOORSTOELEN). Volgens de dame van de verzekering staat de Ami op die manier bij de RDW geregistreerd. Herken jij dit?
Het wordt echt druk op die toerrit meeting!
Sorry dat ik nog even off-topic doorga over die mini-toerrit.
Laten we nu niet gaan overdrijven. Het idee was dat Patrick en ik even een blokje om zouden gaan rijden en citrospeeds kwam daar al gauw bij.
Toen ik daarop min of meer voor de gein de opmerking maakte wie er nog meer mee wilde, kwamen er ineens een heleboel reacties. Heel erg leuk overigens, maar ik denk niet dat het zinvol is om met z’n vijftienen, twintigen of zelfs dertigen alleen maar even een blokje om te rijden.
Dan lijkt het me zinvoller voor iedereen om even te wachten op de puzzelrit die er wellicht aankomt volgend jaar. Ik zou zeggen: houdt het forum in de gaten.
Voor alle duidelijkheid, het is niet zo dat anderen niet welkom zijn als Patrick bij mij langs komt, in tegendeel. Maar nu lijkt het haast wel een echte CitFo meeting te worden.
Maar nu zal ik maar stoppen met het vervuilen van Patrick’s topic.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Super (VOORSTOELEN). Volgens de dame van de verzekering staat de Ami op die manier bij de RDW geregistreerd. Herken jij dit?
Nee, wel apart.
Kan het niet terugvinden als ik jouw kenteken invoer op http://www.rdw.nl.
Nu kloppen die RDW gegevens ook niet altijd. Mijn Ami staat ook anders genoteerd dan wat op het kentekenbewijs staat. Maar dat kan iki ook terugvinden op de rdw-site.
Jeroen
- Ami Super
Tada, ze heeft gele koplampen: .
Brezan in Den Helder had er nog precies twee liggen! Maar dat is voor nu ook genoeg. Het staat toch wel een stuk authentieker zo.
Patrick