Ja, “we” bestaan al 10 jaar.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Ben ooit ook nog eens lid geweest. Heb nog een mooie sticker van jullie!
Jeroen
Ik heb al even wat plannen gesmeed:
Morgen ga ik naar de loods in Berlikum, daar haal ik 4 GT-wieldoppen op.
Maandag of dinsdag ga ik 4 nieuwe banden monteren en de remmen helemaal nakijken en schoonmaken.
Ik heb dan hopelijk eind deze week een goed remmende en rijdende originele BX GT want de chic-wieldoppen zijn geen porum onder zo’n BX.
Ik zal morgen gaan kijken of ik een aantal mooie foto’s kan maken met de nieuwe doppen erop en dan kan iedereen eindelijk de auto even goed bekijken.
Emiel
BX19trs schreef:I
Ik heb dan hopelijk eind deze week een goed remmende en rijdende originele BX GT want de chic-wieldoppen zijn geen porum onder zo’n BX.
Ik zal morgen gaan kijken of ik een aantal mooie foto’s kan maken met de nieuwe doppen erop en dan kan iedereen eindelijk de auto even goed bekijken.
Ik ben benieuwd. Nog gefeliciteerd, wat een schoonheid! En inderdaad, leuke doppen, maar dan wel voor een chic, benieuwd naar meer fotomateriaal.
BX19trs schreef:Ik heb al even wat plannen gesmeed:
Morgen ga ik naar de loods in Berlikum, daar haal ik 4 GT-wieldoppen op.
Maandag of dinsdag ga ik 4 nieuwe banden monteren en de remmen helemaal nakijken en schoonmaken.
Ik zal morgen gaan kijken of ik een aantal mooie foto’s kan maken met de nieuwe doppen erop en dan kan iedereen eindelijk de auto even goed bekijken.Emiel
hopenlijk zien we de volgende ,meeting een mooie en goed onderhouden 19gt (je kunt het zelf, dus waarom niet goed in orde??)
een aanwinst voor de club!)
de citroen-liefhebber
Kreas hjer!
In protte wille tawinske mei dyn neie wein!
Citroënloos
XMine schreef:Kreas hjer!
In protte wille tawinske mei dyn neie wein!
Tige dank!
Het is pokkenweer hier in Friesland, toch wil ik jullie de natte foto’s van de GT niet onthouden, nu met de juiste wieldoppen!
Vanmiddag als het droog is ga ik de geel kapjes over de H4 lampjes zetten.
Emiel
ondanks het slechte weer,, ziet het er erg fraai uit
timelezz schreef:ondanks het slechte weer,, ziet het er erg fraai uit
Yup, mooie bekleding ook!
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
mooimooimooi!!
Ze zeggen dat de gele lampekapjes mooi staan bij de blauwe kleur, ik ga het zo even proberen, echte ruik ik nu warme broodjes en ga even enten!
Emiel
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Jep, dat staat mooi!
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Nu de laatste pics van vanmiddag, de gele kapjes zijn geplaatst, de rest gaat vanaf morgen gebeuren.
Emiel