Brochure Xsara Coupé 2001
Bobberjan
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15

Gepost: 23 november 2007 04:38 PM

Zoals ik vandaag al in het gastenboek meldde kan ik morgen mijn nieuwe auto ophalen. Een Xsara Coupé (VTR uitvoering) uit 2001.

Ik heb de afgelopen dagen veel hier op het forum gelezen en ben onder de indruk van jullie positieve ervaringen!

Toen ik op internet zocht naar documentatie over dit voertuig kwam ik de Engelstalige brochure tegen in PDF formaat. Als er geïnteresseerden zijn dan kan ik deze uiteraard per email toesturen.

Mijn vraag aan jullie Hebben jullie ook wat interessante informatie in de vorm van brochures e.d.?

Bij voorbaat dank!

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7818

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 23 november 2007 04:58 PM
  [ # 1 ]

Als je je aanmeldt op service.citroen.com kun je allerlei aardige (technische) informatie over je auto vinden, alles aan de hand van het VIN.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Dutch Steph
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 316

Gepost: 23 november 2007 09:49 PM
  [ # 2 ]

Re: Brochure Xsara Coupé 2001

Bobberjan schreef:

Zoals ik vandaag al in het gastenboek meldde kan ik morgen mijn nieuwe auto ophalen. Een Xsara Coupé (VTR uitvoering) uit 2001.

Ik heb de afgelopen dagen veel hier op het forum gelezen en ben onder de indruk van jullie positieve ervaringen!

Toen ik op internet zocht naar documentatie over dit voertuig kwam ik de Engelstalige brochure tegen in PDF formaat. Als er geïnteresseerden zijn dan kan ik deze uiteraard per email toesturen.

Mijn vraag aan jullie: Hebben jullie ook wat interessante informatie in de vorm van brochures e.d.?

Bij voorbaat dank!

Hey Bobberjan, hier ook een Xsara Coupé VTR-eigenaar. Volgens mij heeft die van jou zelfs dezelfde kleur. Fijne auto, hè?

Zou jij mij dat PDF’je door kunnen mailen? Alvast bedankt!

Profiel  

Dutch Steph
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 316

Gepost: 24 november 2007 06:40 PM
  [ # 3 ]

Berichtje ontvangen. THX, Bobberjan! Sorry, ik had inderdaad geen e-mail adres opgegeven.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook