Totaal aantal Berichten: 25576
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Heeft Harrie M weer met de gele verf lopen kliederen?
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
bogaard77 schreef:Heeft Harrie M weer met de gele verf lopen kliederen?
Nou, inderdaad Nu zie ik het pas….
Volgens mij moet je even met de doek thinner aan de gang, Niek
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ja! Versnallingsbakken schilderen is zijn specialiteit. Het is niet te hopen dat als die verf ook in de bak zit.
Als de bak goed functioneerd kan de verf er pas af
Totaal aantal Berichten: 25576
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
U-Niek schreef:Als de bak goed functioneerd kan de verf er pas af
Maar dan kan je er niet meer bij!! hahahaha
Een paar van die druipers kan je er wel alvast afvegen!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Gele verf op de bak? Da’s dan mooi afgekeken van Regembeau.
En ja, erop laten zitten i.v.m. garantie.
To err is human, not to err is divine.
Totaal aantal Berichten: 27897
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Even voor de mensen die niet met Harry bekend zijn, waarom zit die verf erop dan
Voor de garantie??
Alsof je je net gereviseerde bak gaat open maken
Ff een vraag!?
Kan iemand mij vertellen hoe ik de benzinetank los kan maken?
Ik kan het nergens vinden in de boeken die ik heb.
Moet ik dan de metalen dopen in bodemplaat verwijderen?
b.v.d.
Niek
Totaal aantal Berichten: 25576
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
hele bodem uit de kofferbak schroeven. Dan zou je meer moeten zien.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
bogaard77 schreef:hele bodem uit de kofferbak schroeven. Dan zou je meer moeten zien.
Bedoel je die aluminium afdekplaat ik de kofferbak?
Die is er namelijk al uit.
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Het is heel lang geleden dat ik dit los heb gehad , maar ik dacht dat er onder de tank twee banden liggen en die durven nog wel eens vastkleven .
Langs onder zit volgens mij niets vastgeschroefd .
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Totaal aantal Berichten: 25576
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
wbogaerts schreef:Het is heel lang geleden dat ik dit los heb gehad , maar ik dacht dat er onder de tank twee banden liggen en die durven nog wel eens vastkleven .
Langs onder zit volgens mij niets vastgeschroefd .
Walter
Dacht ik ook. Die bander eraf van boven en dan trekken. Net als de DS.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Ik heb het nog ff nagevraagd hij zit waarschijnlijk een beetje klem. morgen ff proberen.
Up-date
Ik heb inmiddels 560 foto’s van mijn project.
Hier zijn de laatste. Zoals te zien ben ik met de onderkant begonnen.
Pfff zwaar werk..! Onder de tank zat heel veel vuil, dus een broedplaats voor vocht. al met al valt het mee, maar er zitten toch een paar kleine gaatjes in de bodem rondom het gat van de aftapplug. Dat wordt lassen volgend weekend. Het moge duidelijk zijn dat de kwaliteit van de SM toch wel bijzonder goed is, qua staal gebruik zo’n 36 jaar geleden.
Totaal aantal Berichten: 27897
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ziet er goed uit hoor
Ik weet niet of het al gezegd is, maar wanneer verwacht je hem weer helemaal af te hebben?
Als het financieel en qua tijd haalbaar hoop ik eind 2009 de eerste proefrit te maken. Ik had gehoopt rond mei 2009 klaar te zijn, dat gaat helaas niet lukken. Ik denk wel dat rond februari de motor weer op z’n plek hangt.
Arjan Verkade schreef:Ziet er goed uit hoor
Ik weet niet of het al gezegd is, maar wanneer verwacht je hem weer helemaal af te hebben?