Haal het paneeltje van de C-stijl, dan zie je ze, op ga er met je vinger overheen, dan voel je gat zitten ( ook in de “karton”.
To err is human, not to err is divine.
Totaal aantal Berichten: 10362
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Dus niet het paneel met de luidspreker.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Wel! Het zijpanneel waar de luidspreker zit.
Heren:
- Acher het zijpaneel met de luidspreker zitten de gelaste moeten voor de VOORSTE Gordels. Even lezen dan weet je dat de discussie gaat over Achter Gordels.
- Achtergordels: Onderste punten: Verwijder de achterbank, bovenste punten verwijder de afdekplaat van de C-stijl. En voor de duidelijkheid: De A-stijl is de voorste ruitstijl, de B-stijl is de stijl tussen de voor en de achterstoelen en de C stijl dus de achterste raamstijl.
Duidelijk zo ?!
To err is human, not to err is divine.
Voor mij was het al duidelijk. Mijn dank. Ik heb echter al min of meer voor de zogenaamde Joris variant gekozen, vanwege de orginaliteit.
Totaal aantal Berichten: 10362
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Smgz: dank je voor de heldere info!
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
K! Afgekeurd voor de APK! Achterremmen komen niet op druk.
Voor de rest geen noemenswaardigheden.
Dat is jammer ! Succes met de reparatie. Als dit het enig is, dan kun je binnenkort gaan genieten van al het gezwoeg.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 43311
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
U-Niek schreef:K! Afgekeurd voor de APK! Achterremmen komen niet op druk.
Voor de rest geen noemenswaardigheden.
Opnieuw ontluchten, 4 grote grindtegels of 50 kg zand/cemt in de koffer en opnieuw meten.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ik zal het proberen, maar er komt druppelsgewijs LHM uit. Er is dus helemaal geen druk.
Voor remt ie als een dolle. Wellicht staat de remknop niet goed afgesteld. Afijn het is zwaar k.
Ik was juist van plan dit weekend lekker rond te gaan karren.
Totaal aantal Berichten: 10362
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Kijk eens of het “wagentje” op de remservo wel functioneert. Ontluchten kan trouwens niet als de achtervering drukloos is.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Dat werkt allemaal prima. Onluchten altijd in de hoogstestand met draaiende motor.
Oeps! De achter remleiding zat (voorzijde/binnezijde voorscherm) aangesloten op de retour leiding van de hoogte regelaar. Foutje!
Totaal aantal Berichten: 43311
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Niek toch!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ach ja, ik kan me nog steeds verschuilen achter het feit dat tot voor kort nog nooit aan een SM heb gesleuteld. volgend weekend gaan we karren dan kan ie op gespot
Hij rijd overigens als een dolle.
Succes met je koppeling.