2 van de 2
 < Vorige 1 2

Voorruitrubber
JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3000

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 29 november 2007 01:31 AM
  [ # 16 ]

Ik meen me te herinneren dat op dit forum een tijdje geleden niet zulke goede verhalen werden gepost over Carglass, persoonlijk heb ik er ook zeer matige ervaringen mee. Tis maar dat je tweet.

Alleen al door die k.tadvertenties met hun “sterretje in de voorruit” waar je mee doodgegooid wordt op de radio zou je al doen besluiten niks met Carglass te maken te willen hebben…

ff offtopic dus.

Profiel  

Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4930

Gepost: 29 november 2007 01:43 AM
  [ # 17 ]

Ik ging voor een heel klein putje in het ruit naar Carglass en wat me vooral stoorde was de onge-interesseerde houding van het personeel, bijna klant onvriendelijk. Vervolgens zeggen ze dat er een kleine kans is dat het ruit scheurt en dat is het risico voor de klant.

Dan zette iemand dat apparaat op het ruit en verdomd, gelijk een scheur van 15 centimeter. Ja meneer, dat wordt helaas een nieuw ruit.

Maar ik ben geen boerenlul die overal intrapt, dus ik zeg: okay er komt een nieuw ruit, maar dat gaat ergens anders gebeuren, jullie raken deze auto niet meer aan, goedemorgen.

Ik ben beperkt casco verzekerd en de ruit wordt vergoed door de verzekering. Ik ben naar een garage in Nibbixwoud gegaan en daar hebben ze een nieuwe ruit keurig gezet, valt niets op aan te merken en het personeel is daar nog klantvriendelijk.

Carglass heb ik gecatagoriseerd in hetzelfde rijtje als kwikfit.

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 29 november 2007 02:06 AM
  [ # 18 ]

Ik ga ook niet meer naar Carglas na het gedonder met het A styl ruitje.

die ongeintresseerde houding klopt idd, het kan ze gewoon niet schelen dat jij zuinig en trots bent op je auto waar je ook voor moet werken.

Overigens, die verzekering, Han, die die putjes betaald. Is dat centraal beheer??? Kijk dan maar uit. Met de zx ben ik er achter gekomen dat ze idd betalen met glasschade. Je staat echter daarna 1 jaar stil per putje…

Dus 2 putjes? das dus 2 jaar lang niet klimmen in je no claim. dan worden het dure putjes ! en dan betaal je nog extra ook voor glasverzekering.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook