Hey Roy, wat onwijs k… Heb nog wel een sloper staan, V6 automaat uit 92 maar die wil niet starten, ondanks pogingen van Wes met nieuwe bougies en startmotor… Helpt niet denk ik…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
XMTurboCT schreef:Hey Roy, wat onwijs k… Heb nog wel een sloper staan, V6 automaat uit 92 maar die wil niet starten, ondanks pogingen van Wes met nieuwe bougies en startmotor… Helpt niet denk ik…
Groet, Arjan
Is dat die groene 12v?
Die moet toch aan de praat te zijn krijgen.. Hebben jullie al gekeken naar de brandstoftoevoer van de injectoren?
En hebben jullie gekeken naar of de bougies vonken? Voor dit doel moet er gewoon een sleutel meetje komen om de dame aan de praat te krijgen!
Xsara Coupe
Idd die groene 12v exclusive. Brandstofpomp slaat aan, bougies ok (want nieuw). Toch wilde ze niet draaien. Uiteindelijk maar op de bekende ambulance gezet en richting Alphen getuft…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
XMTurboCT schreef:Idd die groene 12v exclusive. Brandstofpomp slaat aan, bougies ok (want nieuw). Toch wilde ze niet draaien. Uiteindelijk maar op de bekende ambulance gezet en richting Alphen getuft…
Groet, Arjan
Binnenkort nog maar een dagje aan wagen dan? Met een beetje logisch denken, een paar mensen die er verstand van hebben en een giga voorraad reserve delen moet het goedkomen.
En je zegt: brandstofpomp slaat aan. Maar, komt er ook brandstof uit de injectoren?
Xsara Coupe
De bougies waren zeiknat en roken naar brandstof. Maar sleutelmeeting is altijd ok (beter dan slopen). Maar ja, dan heb ik drie rijdende XM’s…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
meeting in heusden? het ene blok erin en de andere eruit? heb alleen zelf de kennis niet om het te doen
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Sorry voor het kapen van je onderwerp… Maar zou kunnen. Alleen rijdt die exclusive nu nog niet… Weet ook zo snel de km stand niet, maar als je toch bezig bent met motorwissel, zou je gelijk ook alle dingen die je tegenkomt kunnen vervangen.
Wel geweldig id. Maar ik ben ook niet technisch. Kheb nog wel een of ander Duits boek over XM’s
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
xm'metje schreef:meeting in heusden?
het ene blok erin en de andere eruit? heb alleen zelf de kennis niet om het te doen
Blok er in en er uit moet op zich wel te doen zijn… Harm weet volgens mij wel hoe dat moet ondertussen met een v6.12
Ik zou er wel is zin in hebben om een auto te redden ipv slopen…
Xsara Coupe
XMTurboCT schreef:Sorry voor het kapen van je onderwerp… Maar zou kunnen. Alleen rijdt die exclusive nu nog niet… Weet ook zo snel de km stand niet, maar als je toch bezig bent met motorwissel, zou je gelijk ook alle dingen die je tegenkomt kunnen vervangen.
Wel geweldig id. Maar ik ben ook niet technisch. Kheb nog wel een of ander Duits boek over XM’s
o ja jong? wat voor boek is dat dan? nou lepel ivm de kosten liever direct een goed blok om zodat ik niet in van het een en ander kom, de centen beginnen op te raken met ***citroens
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
XMTurboCT schreef:Sorry voor het kapen van je onderwerp… Maar zou kunnen. Alleen rijdt die exclusive nu nog niet… Weet ook zo snel de km stand niet, maar als je toch bezig bent met motorwissel, zou je gelijk ook alle dingen die je tegenkomt kunnen vervangen.
Wel geweldig id. Maar ik ben ook niet technisch. Kheb nog wel een of ander Duits boek over XM’s
Je moet dan idd de makkelijke dingen vervangen. Blok uit de sloper bouwen, alles wat makkelijk te vervangen is doen en dan weer in de nieuwe auto bouwen. Das de meest duurzame oplossing. En kwa kilometers kunnen die auto’s wel wat hebben Dacht dat die groene nog niet zoveel had gelopen?
Xsara Coupe
Xsara Coupe schreef:xm'metje schreef:meeting in heusden?
het ene blok erin en de andere eruit? heb alleen zelf de kennis niet om het te doen
Blok er in en er uit moet op zich wel te doen zijn… Harm weet volgens mij wel hoe dat moet ondertussen met een v6.12
![]()
Ik zou er wel is zin in hebben om een auto te redden ipv slopen…Xsara Coupe
mmmm wordt alleen een geregel van niks denk ik…
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Ik denk dat het een monsterklus is… Maar als er iets geregeld wordt, ik wil er best bij zijn! Nogmaals, redden is weer is wat anders dan hopeloze hokken slopen
Xsara Coupe
zou het waneer ik een motortakel heb te doen zijn in een garage box?
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
xm'metje schreef:zou het waneer ik een motortakel heb te doen zijn in een garage box?
Ja, das best te doen volgens mij. Zijn meerdere mensen die het doen… Ik vind persoonlijk een loods makkelijker omdat je meer ruimte hebt en je rondom goed bij de auto kan… Maarja, dat gaat om slopers die het snelste hoogstaan met een heftruck
Xsara Coupe
Xsara Coupe schreef:xm'metje schreef:zou het waneer ik een motortakel heb te doen zijn in een garage box?
Ja, das best te doen volgens mij. Zijn meerdere mensen die het doen… Ik vind persoonlijk een loods makkelijker omdat je meer ruimte hebt en je rondom goed bij de auto kan… Maarja, dat gaat om slopers die het snelste hoogstaan met een heftruck
![]()
Xsara Coupe
klopt maar heb geen loods en geen brug
pfff zie er wel een beetje tegen op
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl