knäckor schreef:
stefaan5089 (Vanaf België via Nieuwegein naar Heusden lijkt me wel een omweg. Wel gezellig!)
Ben wel gewoon van omwegen te maken. Zie mijn route van de nieuwjaarsmeeting in Berlikum (in het napraattopic). En op de terugweg van Berlikum ben ik nog FF afgezakt naar de kolonne, dat was tof, vandaar dat ik het nu weer probeer.
Ik moet wel eerst nog naar Oostkamp (Brugge), dus ik weet wel niet of ik op tijd zal zijn om naar Nieuwegein te komen, maar ik probeer alvast. Ik ken de parking al van bij de AX club
Indien het niet lukt kom ik wel rechtstreeks naar Heusden, ons Mariette (de navi) weet de weg wel, en mss kom ik onderweg wel iemand tegen.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Ik heb vrij geregeld!
Ik ben er ook weer bij ditmaal ga ik toch wel zelf de auto (en van te voren) poetsen, kan moeilijk verwachten dat de jaarlijkse voorjaarsmeeting in Heusden ook een jaarlijkse 2clean promoot zijn poetsspullen op Tonie’s 16V die alweer roze is meeting wordt
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
sans-pareil schreef:AC Nieuwegein kan ik ook wel langs gaan, dat is geen probleem, dus daar ben ik dan ook om 11u.
knäckor
MaartenH
XBXG
stefaan5089
PrutsyLJ
ZX-Cruiser
sans-pareil
en al 7
Xenomorph schreef:Komen er mensen vanuit het zuiden en deels belgie,om eventueel in colonne vanaf de A2 richting eindhoven A58 te rijden?
Goed plan, ik rijd mee….moeten we wel nog wat meer op sleep krijgen hé
Is parking Ooiendonk langs de A2 een optie,kan Mechuccio mischien ook aansluiten nu hij vrij geregeld heeft
Zolang het geen verschrikkelijke omwegen zijn kan dat voor mij allemaal
Xeno,
Ook wel Tim genaamd…
Hoe laat begint het, hoe laat is het afgelopen?
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Begin zo tussen 10 en 11, einde laten we zeggen 5 uur - half 6. Vooral de eindtijd is nogal rekbaar…
Xsara Coupe
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Dacht dat ik me al had aangemeld, niet dus.
Ben ik nu bij deze aangemeld?
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Bij deze wil ik ook graag in die lijst plaatsnemen Ik heb vrij kunnen regelen! Olee,olee,enz
Oja, ik sta nog in de “niet” lijst.
My other car is a broomstick.
mathijs schreef:Bij deze wil ik ook graag in die lijst plaatsnemen Ik heb vrij kunnen regelen! Olee,olee,enz
Oja, ik sta nog in de “niet” lijst.
Gezellig!!
Bij deze sta je in de lijst
Xsara Coupe
eviltwin schreef:Hoe laat begint het, hoe laat is het afgelopen?
Mogen we je ook op de meeting verwelkomen?
Xsara Coupe
Het klinkt zo gezellig dat ik er ook maar eens heen moest.(Brabant of geen brabant ):wink:
Nog ff de deukjes tellen voor het uitdeuken…..
Citroën-? It’s life Jim, but not as we know it!
Leuk te lezen dat t gezellig klinkt! Met zoveel mensen kan t ook niet anders dan gezellig worden
Xsara Coupe
9 Februari nadert ook al erg snel. Dus het gaat bij de meesten al weer kriebelen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX