Wassen? wat is dat nou weer
Totaal aantal Berichten: 146
- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
Ik meld me bij deze onder voorbehoud aan voor deze meeting, wordt dus me eerste CitFo meeting
AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi
Ha Michel!
Zeker komen, een ax-je kan er altijd wel bij en is sowieso ondervertegenwoordigd .
Totaal aantal Berichten: 146
- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
B_iks schreef:Ha Michel!
Zeker komen, een ax-je kan er altijd wel bij en is sowieso ondervertegenwoordigd .
Dan heb ik bij deze dus 3 mensen die me min of meer eigenlijk wel verwachten
AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi
ook ik heb de xm lekker gewassen en de achterbank er al uitgeschroefd ben er klaar voor !!
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
XBXG schreef:Autofan schreef:XBXG schreef:
- geld voor de carwash—> check
Carwash? Je BX wassen doe je toch wel met de hand?
Normaal doe ik dat ook wel. Aangezien ik daar morgen echt geen tijd meer voor heb, zal ik ‘m voor het eerst sinds ik ‘m heb, even vertroetelen in de carwash.
Kun je hem beter niet wassen. Ik vind het echt veel mooier als je het met de hand doet, uit de carwash zie je meestal nog allemaal strepen en heb je kans dat die borstels je auto beschadigen.
Maar helaas kan ik niet komen Het wordt tijd dat ik mijn rijbewijs ga halen dan kan ik waarschijnlijk wat vaker komen. Of er moet een mogelijkheid zijn dat er een meeting weer in abbenes gehouden wordt….
Totaal aantal Berichten: 27927
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Je kan ook gewoon de wasbox doen, dan heb je alles zelf in de hand en ben binnen 10 min klaar.
Uiteraard is je auto niet zo schoon als een handwas, maar als je weinig tijd heb vind ik het een prima optie
Sja, ik waste vroeger altijd al mijn BX’en elk weekend in de carwash. Nu al 2 jaar niet meer gedaan, dus het mag wel weer eens. Sowieso heb ik er morgen de tijd niet voor om het met de hand te doen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
PrutsyLJ schreef:Vanaf AC Nieuwegein vormt zich deze colonne:
knäckor
MaartenH
XBXG
stefaan5089
PrutsyLJ
ZX-Cruiser
sans-pareil
Mathijs met bijrijder
Erwt en Ewwie
PBO
Hoe laat vindt dit ook alweer plaats?
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
11:00 @ AC Nieuwegein.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
waarschijnlijk trap ik er ook wel eentje uit het wagenpark aan.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
De Ital?
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
zien we je in nieuwegein stoterstangen 90?
Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Het lijkt mij ook erg leuk om mee te hobbelen in die Colonne. Hoef ik niet te klooien met kaartjes onderweg
Ik zal dus ook mijn best doen voor 11en aanwezig te zijn bij de AC… Welke afrit moet ik dan hebben? Afrit 9 van de A2?
MaartenH schreef:zien we je in nieuwegein stoterstangen 90?
dat kan ik niet garanderen.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.