He… lees ik het nu pas…
Heb net een meeting georganiseerd voor de Alfi146 club op 9 febr…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik kom wel, vind ik wel leuk… weet nog niet waarmee, wss met de CX.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 7799
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik zal er zijn.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
IJs en weder dienende; ik ben erbij.
Een zacht schopje en een flink geupdate aanmeldingenlijst. Heeft even mogen duren ops: Leuk dat er al zoveel aanmeldingen zijn!
Xsara Coupe
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Ik zit dan hoogstwaarschijnlijk nog te wachten op m’n C4P en ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ik in mijn <kuch> Renault aan komt tuffen.
Sparks schreef:Ik zit dan hoogstwaarschijnlijk nog te wachten op m’n C4P en ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ik in mijn <kuch> Renault aan komt tuffen.
Waarom niet? Om de hoek zijn ook parkeerplaatsen
Zonder gekheid, je bent van harte welkom! Iedereen die een citroen heeft, er een krijgt of die op welke manier dan ook gek is van citroen is van harte welkom! Het is tenslotte een forummeeting voor de leden, en dat ben je bij mijn weten toch?
Xsara Coupe
Leuk zo’n meeting en fijn dat het weer in het zuiden is.
Denk wel dat ik ff aanwip.
Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
mpostma schreef:Leuk zo’n meeting en fijn dat het weer in het zuiden is.
Ja fijn voor de rest die in het Oosten wonen.
Waarom worden de meetings eigenlijk niet gewoon in het midden van het land georganiseerd?
Dan ligt het voor ieder lid een klein beetje in de buurt om een bezoekje te brengen.
Al met al, kan ik niet komen wegens de verjaardag van mijn broer.
DSFreak schreef:mpostma schreef:Leuk zo’n meeting en fijn dat het weer in het zuiden is.
Ja fijn voor de rest die in het Oosten wonen.
Waarom worden de meetings eigenlijk niet gewoon in het midden van het land georganiseerd?
Dan ligt het voor ieder lid een klein beetje in de buurt om een bezoekje te brengen.Al met al, kan ik niet komen wegens de verjaardag van mijn broer.
Er komen zeker meer meets aan, en die zullen ook meer over het land verspreid gaan zijn…
Xsara Coupe
Xsara Coupe schreef:Waarom worden de meetings eigenlijk niet gewoon in het midden van het land georganiseerd?
Je kan het nooit iedereen naar de zin maken.
mpostma schreef:Xsara Coupe schreef:Waarom worden de meetings eigenlijk niet gewoon in het midden van het land georganiseerd?
Je kan het nooit iedereen naar de zin maken.
Cursusje creatief quoten gedaan?
Maar idd, er zijn altijd mensen voor wie het verder is. Nogmaals: er staat meer op handen en er zal zeker rekening worden gehouden met locaties en de verspreiding over het land. De oorspronkelijke locatie was bij deze meeting echter plotseling niet meer beschikbaar en dus een kleine afwijking…
Xsara Coupe
ik ga zeker proberen aanwezig te zijn!
wil toch wel eens weten wie er allemaal achter de vragen en antwoorden zitten op dit forum.
Panhards ook welkom? Wiellager moet worden vervangen. Is al binnen, maar een deel van het oude lager heeft zich “vastgezet” op de as
Zit muur en muurvast.
Maar indien welkom en indien klusje voor die tijd klaar is, wil ik er wel bij zijn.
Dyna Z1: Tout alu.
rf schreef:Panhards ook welkom? Wiellager moet worden vervangen. Is al binnen, maar een deel van het oude lager heeft zich “vastgezet” op de as
Zit muur en muurvast.Maar indien welkom en indien klusje voor die tijd klaar is, wil ik er wel bij zijn.
Uiteraard zijn ook Panhards welkom!!
Ook zx 1.8: leuk dat je komt
Xsara Coupe