zoals al veel genoemd, voor mij voorlopig te ver voor een leuk tripje, misschien als het dichter in de buurt komt bij de latere meets, dan zou ik misschien even kunnen aanwippen
Hoihoi!
Ik ben van plan te komen, maar kan helaas nog niets toezeggen, zal eerst even dienstrooster moeten checken en privé één en ander moeten bekijken…
Hoop dat ik dan met de Digit kan komen…
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
als er mensen vanuit de richting nijmegen komen ofzo,kunnen we misschien ergens afspreken.
altijd leuk om met een stoet zx-en(of andere ciroëns) samen op te rijden!
laat dus maar weten als er meer mensen zijn die dit wel een goed idee vinden.
Totaal aantal Berichten: 19
- 2CV Charleston
- Berlingo XTR VTI120
Ik heb de uitnodiging ook op het Forum van 2cv Club Twente gezet, dus wellicht ook een eenden-delegatie uit het oosten deze keer
Citroën 2CV6 Charleston, 1986, rood-zwart
Peugeot 205 GTI 1.9, rood Vallelunga, 1991
Citroën Berlingo 1.6 VTI120 XTR, 2010, Sable Bivouac
Lijkt me leuk om een keer mee te maken. Alleen moet ik nou met de c4 of de c1. Moeilijk al die keuzes
C4 Picasso 2.0 HDI Exclusive besteld op 15 november. De auto is 17-03-2007 afgeleverd. kilometerstand is nu 230000 km. 30 mei 2013 ingeruild voor een mitsubishi outlander.
C1 1.0 ambiance sensotronic afgeleverd op 27-07-2007 (38000km)
voorzitter van
Ook voor de Belgen onder ons niet te ver. Overweeg wel ‘ns te komen.
Nog landgenoten die gaan ?
Totaal aantal Berichten: 230
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- XM 2.1 TD Pullman
121km te gaan van bij ons, dus zal de datum alvast noteren!
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
Op het moment nog altijd niet in het bezit van mijn nieuwe eigen ZX’je, maar ik kom mijn belofte na dat ik er voor het nieuwe jaar 1 heb.
En dan kom ik ook naar de meeting!
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Tja hoezo VOORJAARSMEETING? Ik noem dat een WINTERMEETING.
Dan denk ik met weemoed terug aan Borculo. Lekker weertje en genieten van het voorjaar.
Het is toch altijd al de vraag April 0f Mei maar in februari is de kans wel bijzonder klein dat het een aangenaam weertje is.
Dus noem het maar wintermeet.
In de hoop dat er nog een echte voorjaarsmeeting komt wacht ik maar geduldig af.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Dus noem het maar wintermeet.
Je heb gelijk.
De meeste elfstedentochten zijn ook in februari gereden!
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 480
- Xantia Turbo Diesel Break
Ik ben eigenlijk wel blij dat het een beetje vroeg is,en Heusden lijkt me wel leuk.Maar ik moet nog wel vervoer zien te regelen.Wat dus inmiddels
gebeurt is.Dat zie je weer bij zo’n club is dat zo geregeld
Het lijkt mij leuk om te komen. Kan er ook iets “technisch” gedaan worden tijdens de meeting? Alleen met elkaar praten is wel eluk, maar ik ken niemand. Ik heb een Xantia en zou graag eens een koppeling willen zien. Of een ander technisch onderwerp behandeld zien worden.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
abvanrheenen: Er wordt alleen maar over Citroën’s en techniek gesproken bij zo’n meeting, dus maak je borst maar nat, een vraag over iets dat ook maar met techniek temaken heeft en er vallen 10 tallen forummers over je heen.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
We zijn zoals eerder al vermeld bezig met een paar leuke extra’s op de meeting. Hoe of wat volgt zodra eea definitief is.
Maar zoals eXpelliarMus al zegt, zijn het vaak de leden en bezoekers die het meeste van de techniek afweten. Het is erg leuk om te zien hoe mensen elkaar helpen op de meeting. Veelal zijn er wel een paar groepjes die met zn allen onder de kap van een forumauto staan te kijken wat er mis is of kan zijn
Technisch sleutelwerk zal er niet plaatsvinden. Dit om de simpele reden dat dit niet te doen is op een meeting van dergelijke omvang.
Xsara Coupe
xm_addict schreef:Ook voor de Belgen onder ons niet te ver. Overweeg wel ‘ns te komen.
Nog landgenoten die gaan ?
Ik sta in het kolommetje “Misschien”. De datum staat alvast genoteerd op de kalender, maar ik weet het nog niet zeker.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95