Dus heeft ie nog een DS-motor. Want de krukas in die motor draait ook de andere kant op t.o.v. de CX-motor. Maargoed. Heb een paar keer met een C35 kunnen rijden. Vind het wel gaaf: ouderwetse techniek, belastingvrij, veel ruimte en nog eens lekker traag ook.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Totaal aantal Berichten: 217
- XM Turbo Musketier
- GS/GSA Pallas
- C4 (2004-heden) Coupe 2.0 HDI FAP VTS
CX-power schreef:Dus heeft ie nog een DS-motor. Want de krukas in die motor draait ook de andere kant op t.o.v. de CX-motor. Maargoed. Heb een paar keer met een C35 kunnen rijden. Vind het wel gaaf: ouderwetse techniek, belastingvrij, veel ruimte en nog eens lekker traag ook.
ik vul je even aan
Zit je lekker hoog, stuurt als een oude scania , remt als een DS, kachel geeft altijd snel veel warmte ( net als alle citroëns ) kleinste versie C35 kan een gemiddeld persoon rechtop in staan. kan zowel veel gewicht dragen als trekken en schijfremmen achter
blijf er stiekem verliefd op
owja nog iets uiterlijk zo lelijk dat hij mooi word
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Wat kan Magic Mike het toch mooi verwoorden en het klopt helemaal.
Citroen c32 Hilton XLS
hallo,ik heb jullie voorstel om een c35 meeting te organiseren.hier in belgie rijden nog veel c35 marktwagens rondzijn die ook op een meeting welkom.alles is citroen op de opbouw na. het enige probleem is onderdelen daarom zou het niet slecht zijn om een club op te richten
wagemans
Totaal aantal Berichten: 217
- XM Turbo Musketier
- GS/GSA Pallas
- C4 (2004-heden) Coupe 2.0 HDI FAP VTS
idd
Ik denk dat we er niet onverstandig aan doen om eens te kijken waar we een weekendje bijeen kunnen komen en een datum te prikken.
Ik zelf heb momenteel geen ruimte om auots nog mensen op te vangen helaas, ander was iedereen welkom!
Heeft iemand wel de ruimte? najaar?
onder het motto. Effe gezellig kletsen, informatie uitwisselen en indien mogelijk elkaars c35 bewonderen
Ik krijg lente kriebels
groeten Mike Evers
kunnen jullie het niet in Zeeland doen?
liep toevallig vandaag tegen deze advertentie aan:
http://link.marktplaats.nl/108981243
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris