Dag mensen,
Ik ben mijn luidspreker kapje verloren van het portier aan de bestuurders kant.
Waarschijnlijk heb ik hem er zelf afgestoten(?).
Wie kan mij nog aan zo’n ding helpen. Het is een fase 2, 2003 multispace 1.6 16v (maxi cosi editie, in ons geval) met grijze deurbekleding.
Is het toevallig van een fase 1 het zelfde? Ik neem aan dat er geen verschillende kleuren geleverd zijn als portier bekleding.
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Allez France
Totaal aantal Berichten: 15697
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Geen idee of er bij een serie 1 personenauto ook al van die kappen zaten. In een serie 1 bestelwagen zaten ze in elk geval niet. Ben zelf ook al eens zo’n kap verloren. Die stomme dingen zitten gewoon niet vast genoeg
plastiek van phase 1 en 2 scheelt wel lichtjes in kleur, de ene is met eerder blauwe schijn daar waar de andere zwarte schijn heeft, zie je eigenlijk pas als de stukken naast elkaar liggen
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Heb je al bij de dealer gevraagd wat zo een kapje kost, soms sta je verteld van de prijzen als je denkt dat het heel erg duur is. En je kan altijd nog even bij de Peugeot proberen, volgens mij zit in de Partner hetzelfde kapje, de ervaring leert dat Peugeot meestal goedkoper is met onderdelen.
Bedankt voor de reacties, Ik zal gewoon de dealers eens bellen.
Goed idee.
Allez France