koplampen in de war
Matthijs309
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2028

Gepost: 08 december 2007 02:37 PM

Het is altijd wat Wink
Mn dimlicht was stuk, dus ik koop een setje van 2 nieuwe philips vision plus H1 lampjes. Ik zet ze erin en ineens schijnen ze mijlen ver omhoog Shocked
Iedereen op de snelweg boos, ik heb op een parkeerplaats zo laag mogelijk gezet maar nu schijnen ze nog steeds recht vooruit (grootlicht achtig).

Ik heb de lampjes op de goede positie erin gezet met die klem, is er iets wat ik over het hoofd heb gezien ofzo? Lijkt me niet echt normaal Razz

Ouwe mopperkont

Profiel  

CITROENC6
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 27

Gepost: 08 december 2007 03:33 PM
  [ # 1 ]

ik denk dat je ze toch verkeerd om heb gemonteerd, is altijd een k**-klus met die XM koplampen, het lijkt heel gauw alsof ze goed zitten, draai ze toch maar eens om en kijk of het dan wel goed gaat.

Harold

Profiel  

Dirk de Pirk
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1432

- XM TCT
Gepost: 11 december 2007 03:56 AM
  [ # 2 ]

Zit het nippeltje wel in `t gleufje? Very Happy
Kan haast niet missen toch?
Anders wordt het flink aan je stelschroeven draaien links en rechts boven je radiator op dat plateautje.
Kijk voordat je dat doet toch maar `es of je kabels van dat stelmechanisme er niet uitgeschoten zijn of zo .
Vind `t wel een vreemd verhaal . Shocked

Groet,Dirk

XM TCT Ambiance`94

Profiel  

Mitch
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 312

Gepost: 11 december 2007 11:41 PM
  [ # 3 ]

Achter op de “fitting” , dus de metalen kraag zitten twee bobbeltjes die in de bijbehorende gaatjes in je lamphuis moeten vallen. Wanneer de lamp niet helemaal goed geplaatst is, zit de lamp niet helemaal recht in het huis en schijnt dus de verkeerde kant op. Blijft een gepiel om zonder het glas aan te raken een lamp goed te vervangen.

Profiel  

Matthijs309
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2028

Gepost: 12 december 2007 09:53 AM
  [ # 4 ]

Jullie hadden gelijk, je kan het lampje vrij eenvoudig naast die 2 bobbeltjes plaatsen. Het was al donker en het voelde wel goed.
Nou bleken ze allebij met hetzelfde bobbeltje ernaast te staan (1 zat er wel in). Lekker stomme fout Smile Dat krijg je met die H4 lampen niet voor elkaar Smile
Tnx mannen!

Ouwe mopperkont

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook