Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Quo schreef:DriverD schreef:Het GS-je heeft sinds vandaag een nieuwe APK, jippie! Remschijven waren eerst nog wat nat (LHM-lekkage vanuit retourslang aan hogedrukregelaar) en koplampen te vochtig (vervangen door andere, gebruikte koplampen), maar nu mag ie weer een jaar!
Waar laat je de GSA apk keuren, als ik vragen mag ?
Bij een universeel APK station of een “Citroën Specialist”
Ik ga altijd naar een universeel APK station -zonder remmentestbank- in Nijmegen. Zijn geen miereneukers daar, goed is goed en niet goed is afkeur (herkeuring gratis).
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Deze middag jaarvergadering van de GS-vereniging in Twello (koffiehuis bij het station), Komt allen!
Citroen!
tja, ik moet nog steeds een keertje lid worden ops:
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
DriverD schreef:Quo schreef:DriverD schreef:Het GS-je heeft sinds vandaag een nieuwe APK, jippie! Remschijven waren eerst nog wat nat (LHM-lekkage vanuit retourslang aan hogedrukregelaar) en koplampen te vochtig (vervangen door andere, gebruikte koplampen), maar nu mag ie weer een jaar!
Waar laat je de GSA apk keuren, als ik vragen mag ?
Bij een universeel APK station of een “Citroën Specialist”
Ik ga altijd naar een universeel APK station -zonder remmentestbank- in Nijmegen. Zijn geen miereneukers daar, goed is goed en niet goed is afkeur (herkeuring gratis).
hoi,
naar welk station ga jij altijd?
grtz,
wtr
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Van Bon onder het motto:
“Beter een APK van Van Bon, dan een bon voor de APK.”
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
haha,
Van Bon die m’n bx af ging keuren omdat de achterveerpoten loslagen toen de auto op de brug stond met een drukloos systeem. Ik ging ook altijd naar hem met BX en DS, hij is zeg maar ‘niet te kritisch’. Maar na dat geintje kom ik er niet meer. Zelfs na bevestiging van een monteur van Bulters en van Bart Ebben wilde de goeie man het niet geloven… Ik kreeg m’n geld terug en moest dan maar naar de dealer gaan.
maar ik vond het wel altijd relaxed daar en lekker dichtbij.
Hoe was de vergadering? Wel jammer van het weer niet ?
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Zo heeft elke keurmeester zijn eigen “gebruiksaanwijzing”....
Vergadering was nuttig, gezellig, alleen weinig GS-jes. Waarschijnlijk angst dat ze wegsmelten in de regen….
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
da’s jammer. En ze zijn toch niet van suiker?
van Bon was ook altijd aan het mopperen op citroens en andere franse k*t auto’s..
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Nee, vind ik ook. Gewoon rijden, weer of geen weer. DS-en vindt Van Bon wel leuk, dacht ik.
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
Daar gaf ie meestal wel een compliment over ja! En een vriend van me gaat er nu ook weer heen met z’n ds break.
Wellicht ga ik het nog eens proberen, nu ga ik meestal naar garage tonie in berg en dal. da’s ver weg en duurt meestal lang voor je aan de beurt bent (ondanks tijd afspraak). Hij is wel net zo makkelijk als van Bon.
‘heb je het gemaakt’
‘ja’
‘ok, loop maar mee, dan melden we hem af’
DriverD schreef:Nee, vind ik ook. Gewoon rijden, weer of geen weer. DS-en vindt Van Bon wel leuk, dacht ik.
Ja dat zeggen wel meer (liefhebbers) die een gs in weer en wind gebruiken
Todat het ding weggerot is wat altijd gebeurd met dagelijks gebruik en de kosten overschreden worden. Ach dan hebben we altijd marktplaats nog waar het ding opgeschopt kan worden.of erger…...
Maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk alleen ik denk daar anders over.
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Mijn GS-X3 wordt gewoon gebruikt, maar ook goed behandeld. Als ie echt slechter wordt, ga ik de slechte plekken lassen. Deze GS (en ook mijn andere auto’s) worden niet afgereden en dan op Marktplaats gezet.
Ze worden wel ingezet voor gebruik (daar zijn ze ook voor gemaakt). We genieten er zeer van!
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 1120
Geregistreerd: 12-01-2006
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Bij toeval kwamen we elkaar tegen op de kruising. Ik heb een slecht richtingsgevoel en ga op die kruising altijd eerst de verkeerde kant op om bij de rotonde weer om te draaien. Wat een mooi gezicht is dat hoe een GS over hobbels en bochten rijdt! Was me nog niet eerder op gevallen. Ik heb er een filmpje van geprobeert te maken maar die is niet heel erg mooi geworden jammer genoeg. Ik zal eens kijken of ik die op internet kan krijgen.
My other car is a broomstick.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Ik ben heel benieuwd!
Citroen!
DriverD schreef:Mijn GS-X3 wordt gewoon gebruikt, maar ook goed behandeld. Als ie echt slechter wordt, ga ik de slechte plekken lassen. Deze GS (en ook mijn andere auto’s) worden niet afgereden en dan op Marktplaats gezet.
Ze worden wel ingezet voor gebruik (daar zijn ze ook voor gemaakt). We genieten er zeer van!
Oja uitzonderingen daargelaten natuurlijk maar het is soms zo jammer om te zien hoe snel een Gs weggetrapt word na een inpulsieve aankoop en dagelijks gebruik. Natuurlijk zijn ze gemaakt om te rijden alleen zomers in mijn geval dan en dan tikken de kms ook aardig aan
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven