Dank Daan voor de aanvulling. Ik wist niet meer te noemen dan een pomp voorbij Purmerend, maar jij weet gewoon een afritnummer en Esso te noemen.
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Yep, helemaal goed. Als beloning mag jij dit even PB-en naar Patje, inclusief de vertrektijd van 12.00 uur.
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ja! Als je via map24.nl dezelfde locatie opzoekt kun je ook op- en afritnummers vinden. Bovendien staan er meestal links en informatie over POI’s. Google earth doet dat ook, maar niet voor elk pompstation..
Als we nog een uurtje rijden rekenen tot Mantgum zou ik wel een halfuurtje of uurtje eerder af willen spreken eigenlijk, maar dat ligt natuurlijk ook aan wat jullie ervan denken..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
mssl schreef:Dus als ik het goed begrijp gaat een deel van de groep 100km in colonne rijden? Succes
Dat lijkt me toch wel te gek hoor!!!
Jeroen
@mssl: we gaan dat stuk niet in colonne rijden, maar we gaan gezamenlijk oprijden. Het verschil zit ‘m in de nuance.
Maar we maken waarschijnlijk nog een tussenstop toch? Vlak voor de Afsluitdijk? Daar kunnen achterblijvers en nieuwkomers zich weer bij de groep voegen. Maar de locatie en planning daarvoor laat ik graag aan iemand anders over. Iets voor jou Mssl?
@DigiDaan: Zullen we dan afspreken dat we vanaf 11.00 uur verzamelen en om 11.30 uur vertrekken vanaf Middelsloot.
jaco schreef:@DigiDaan: Zullen we dan afspreken dat we vanaf 11.00 uur verzamelen en om 11.30 uur vertrekken vanaf Middelsloot.
Deal. Doe jij de pb of leest Patje mee? køt dat rijmt
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
toniclight schreef:mssl schreef:Dus als ik het goed begrijp gaat een deel van de groep 100km in colonne rijden? Succes
Dat lijkt me toch wel te gek hoor!!!
Jeroen
Rijdt je mee?
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Ik heb Patje een PB gestuurd.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik heb de openingspost aangepast. Bedankt!
Wat een mazzel heb ik weer dat is maar een paar km bij mij vandaan op weg kan ik zo aansluiten helemaal top
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Zal ik dan om 11.45 uur klaar staan bij Wieringerwerf?
Patrick
Dat lijkt me een goede timing.
Ik heb voor mezelf even een reisschema opgesteld, ik verwacht 501 kilometer in ongeveer 6 uur tijd af te leggen..