Totaal aantal Berichten: 15707
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
haal een 0 van die lada en het wordt leuk
Totaal aantal Berichten: 3833
- CX 2200
- CX 2200
shit van de visa…
enne, is de bixnix van mcdean niks voor jou?
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
De foto was genomen op een afgesloten weg bij het dorpje Houffalize in de Belgische Ardennen. Daar deed ik op 25 april 2004 mee aan een reclamecommercial van Citroën. Er waren allerlei (klassieke) Citroëns vanuit Nederland en België gekomen. Het moest lijken of we allemaal in de vakantiesfeer waren. Sommigen hadden dus een bagagebox op het dak, ik had m’n fiets achterop de GT gebonden.
Meer foto’s zijn hier te vinden.
Leuk!!!
Jij weet de evenementen ook altijd wel op te zoeken!!
Jeroen
Het was ook een uniek ‘evenement’ om aan mee te doen. Leuke bijkomstigheid was ook de vergoeding.
Elke keer als ik de reclame op tv zag dacht ik van “ik weet waar dat was opgenomen!”
Dat was overigens de reclame van enkele jaren geleden waarin Dennis van der Ven zijn ‘junior’ de opties liet opnoemen.
Maar zijn onderstaande Visa’s niet iets voor Alexxxxx?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 2505
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Als Frankrijk meewerkt heeft de dealer vrijdag de juiste gaskabel binnen, en kan ik dus zaterdag met het rode monster aankomen.
Ik heb echt reuze zin in zaterdag en de CX ook. Gisteren een stukje wezen rijden en ze wilde constant naar het noorden, ik had moeite om haar in bedwang te houden… of was ik het die haar steeds verder noordwaarts stuurde? Nou ja, hoe dan ook: Is het al zaterdag?
Moet ik nog iets meenemen qua eten of drinken? Zeg het maar.
Alex, moet ik je komen halen zaterdagmorgen?
Emiel
De Dyane heeft er ook zin in (denk ik). Ik kom definitief niet met de Digit, daar mankeert op het moment te veel aan.
Zijn er nog cifo-schildjes trouwens?
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
eXpelliarMus schreef:Peteryed schreef:patje74 schreef:Peteryed schreef:De vorige goed bezochte meeting was in Borculo, daar was het erg gezellig.
Bedoel je de voorjaarsmeeting van 2005? Dan zal het ook eens tijd worden man!
Maar ik ben bang dat we dat succes niet kunnen evenaren…Dat was de laatste goed bezochte voor iedereen. Mijn laatste was Chyparse vorig jaar. Of was de mini meeting in Leeuwarden daarna nog? Nou ja maakt niet uit.
In Leeuwarden was wel de enige en voorlopig laatste dat ik met eigen Citroen kwam
Koop er dan één!? Probleem opgelost!!
Probleem is opgelosd. Vandaag een C3 gekocht helaas te laat voor de meeting klaar
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Peteryed schreef:eXpelliarMus schreef:Peteryed schreef:patje74 schreef:Peteryed schreef:De vorige goed bezochte meeting was in Borculo, daar was het erg gezellig.
Bedoel je de voorjaarsmeeting van 2005? Dan zal het ook eens tijd worden man!
Maar ik ben bang dat we dat succes niet kunnen evenaren…Dat was de laatste goed bezochte voor iedereen. Mijn laatste was Chyparse vorig jaar. Of was de mini meeting in Leeuwarden daarna nog? Nou ja maakt niet uit.
In Leeuwarden was wel de enige en voorlopig laatste dat ik met eigen Citroen kwam
Koop er dan één!? Probleem opgelost!!
Probleem is opgelosd. Vandaag een C3 gekocht helaas te laat voor de meeting klaar
FF wat druk er achter zetten, kan je ze niet omkopen??
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
- C5 Break 2.0-16V
Peteryed schreef:Nee helaas wordt dat moeilijk. Maar dan de volgende meeting maar.
Je kunt meerijden hoor!
Emiel
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 79
- Xantia 1.8i 16V Millesime
Alexxxxx schreef:
Heb je nog een auto over die ik een paar dagen kan lenen/huren dan? ops: Heb nu een Cuore van mn broer hier, maar die heeft ie zelf nodig en heeft geen koppeling, kilomterteller en valt vaak uit… ops:
Hoe dan ook, de dokter heeft me gezond verklaard, dus ik ga naar mn werk… Paar uur later dan geplanned.
Peugeot 305 automatic? Zeg maar een BX in disguise…
mauritsvanveen schreef:Alexxxxx schreef:
Heb je nog een auto over die ik een paar dagen kan lenen/huren dan? ops: Heb nu een Cuore van mn broer hier, maar die heeft ie zelf nodig en heeft geen koppeling, kilomterteller en valt vaak uit… ops:
Hoe dan ook, de dokter heeft me gezond verklaard, dus ik ga naar mn werk… Paar uur later dan geplanned.
Peugeot 305 automatic? Zeg maar een BX in disguise…
DOEN!!!
Kan ie met de 205 op de plaat!!