Als jij een gratis frituurpan voor de dag kan regelen, scheelt mij dat weer een zooi freebeespunten
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Vorkjes, lepels, soepkommen, koffiekopjes (haha, verrassing!) enz. zijn allemaal geregeld.
@PrutsyLJ
Hoeveel liter vet moet er komen?
Ik zorg ook voor mayo en curry.
@Blooper
Super dat je nog komt! Top!
@Graddus
Je blijft de spannign er in houden hé! Ik zou het fantastisch vinden als je met de Trax komt, maar met de Berlingo ook natuurlijk.
Jammer dat er een aantal afvallen, maar goed, zaterdag wordt het begin van een traditie! Ik blijf mij verbazen over het feit dat er velen van verre naar Friesland komen. Werkelijk super! We hebben er zin in!!!
Ik zal even mijn cam leeg trekken voor pics van de wegwijzers. Die komen er aan.
Dat hoor je morgen van me Patje.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
mssl schreef:Ik kom definitief ! Helaas zonder BX Palmares
Wats gèbeurd!?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
De wegwijzers;
Bij de ingang;
Rond de meet-plaats;
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Top dat je komt, Raoul!
waarom zonder Palmares?
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Geweldig geregeld allemaal zeg. Bijvoorbaat zeg ik veel voor de organisatie. Moeten er gezien de vetpannen die meekomen nog extra elektrahaspels meekomen?
Nou maar hopen dat de kolonne niet te hard rijdt als ik die van begin tot eind op film wil zetten. Moet ik straks de Ami nog tot topsnelheid dirigeren zeker?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
hogervp schreef:Geweldig geregeld allemaal zeg. Bijvoorbaat zeg ik veel voor de organisatie. Moeten er gezien de vetpannen die meekomen nog extra elektrahaspels meekomen?
Nou maar hopen dat de kolonne niet te hard rijdt als ik die van begin tot eind op film wil zetten. Moet ik straks de Ami nog tot topsnelheid dirigeren zeker?
Patrick
Nee nee dat kan natuulijk niet, dan komt er een bon op de mat!! Neem Sven maar mee om te filmen!?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Sven moet sporten helaas, die kan niet mee. Bovendien zou hij het na een uurtje aldaar zat zijn en ik nog helemaal niet.
Ik ga zelf filmen, op de dijk kan je toch alleen maar rechtdoor en als jullie de achterhoede dekken hoef ik ook niet op het achteropkomend verkeer te letten.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
OK, de soep en de dellen kan ik vrijdagavond ophalen. Donderdagavond zet ik alvast de koelkast in de loods aan.
Voor de leden de bang waren dat er eventueel te weinig dellen ingeslagen werden; ik heb er 80 in bestelling.
Waarom 80? Omdat ze alleen per door van 40 stuks verkrijgbaar zijn, en dat is weer weinig. En omdat de korting die ik kreeg op deze superdellen superhoog was, heb ik voor 2 dozen gekozen. Jullie moeten dus je best doen!
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik doe mijn best wel, voor een frikandel….
Totaal aantal Berichten: 79
- Xantia 1.8i 16V Millesime
Wie neemt er allemaal frituurvet mee? Had gezegd dat ik meenam maar straks zitten we met 100 liter vet en da’s wat overdreven. Ik wil wel vet meenemen dus.
Goed geregeld, Patrick!
Ik denk dat die frikadellen wel op komen hoor.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik weet het wel zeker.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special