24 van de 42
« Eerste  < Vorige 22 23 24 25 26 Volgende >  Laatste »

Evans Gti Turbo: laadstroomlampje kuren?
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 10 december 2008 10:52 AM
  [ # 346 ]

Meestal is de grootste boosdoener de kogel onder de bovenste balk van het voorsubframe. Maar ja. Als je toch bezig bent kan je ze beter allebei helemaal spelingsvrij maken.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27945

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 10 december 2008 09:02 PM
  [ # 347 ]
sans-pareil schreef:

Ja en lelijker!

Hoe kom je daar nou bij Wink

En dat te bedenken dat Evan commentaar heeft op mijn kleur Wink

Profiel  

Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2419

Gepost: 10 december 2008 10:19 PM
  [ # 348 ]
sans-pareil schreef:

Ja en lelijker! Maar ik moet gare poken leveren? Dat heb ik wel. Dat was ik echt totaal vergeten…

beetje laat he, ik ben er nu al geweest…..

Arjan V. schreef:

En dat te bedenken dat Evan commentaar heeft op mijn kleur…

Ja natuurlijk, parelgrijs IS toch ook lelijk!  Maar gelukkig is het een GTiT, dat verwacht de kleur een beetje. Trouwens ik zie de relatie niet tussen een parelgrijze auto en zwarte koplampwimpers…..

CX GTi Turbo 2 - All Black

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 10 december 2008 10:22 PM
  [ # 349 ]

Jij vind mijn kleur niet mooi, ik vind jouw tape niet mooi Wink

Profiel  

ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1745

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 10 december 2008 11:21 PM
  [ # 350 ]

Je hebt gelijk Evan, parelgrijs IS lelijk. Ik vind het denk ik de lelijkste kleur op een CX, maar misschien is dat omdat er zo verdomd veel van zijn.
De familiale is er zo een…

Evan schreef:

Ja natuurlijk, parelgrijs IS toch ook lelijk!  Maar gelukkig is het een GTiT, dat verwacht de kleur een beetje. Trouwens ik zie de relatie niet tussen een parelgrijze auto en zwarte koplampwimpers…..

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  

RikvdS
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 782

- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Gepost: 10 december 2008 11:26 PM
  [ # 351 ]

Maar die booskijkers zijn nou ook niet echt het mooiste wat er is op een CX… als is de T2 de enige waarop het nog wel mag… Wink

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 10 december 2008 11:27 PM
  [ # 352 ]

Gris Perlé

Lelijk: nee
Mooi: niet de mooiste kleur
Vaak: meest verkochte kleur op de CX
Reden om hem niet te kopen: nee

Ik vond de kleur van een CX niet het belangrijkste bij de aanschaf van een CX Wink
Overigens net gewassen in het zonlicht komt het best nog tot zijn recht Smile

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 10 december 2008 11:42 PM
  [ # 353 ]

Maar Evan, dan rijd je toch even terug met een paardetrailer vol met gare schakelstangen en poken?

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 10 december 2008 11:59 PM
  [ # 354 ]
sans-pareil schreef:

Maar Evan, dan rijd je toch even terug met een paardetrailer vol met gare schakelstangen en poken?

strak plan!

Profiel  

Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 11 december 2008 12:45 AM
  [ # 355 ]
sans-pareil schreef:

Als jij nu een mooie plateau oid regelt, dan wil ik best voor een vergoeding af en toe heen en weer rijden. Wink

@Arjan, je hebt gelijk elke kleur is goed behalve parelgrijs. Laughing  Ik heb nog een prestige T2 body staan in parelgrijs: anyone?

@ Rik, niet elke turbo is een T2, de mijne voelt zich erg beledigd als je haar zo noemt en nogmaals het zijn geen booskijkers. Anatomisch zijn Citroën liefhebbers niet het meest onderlegd:onder de wenkbrauwen zitten bij een mens tenslotte de wimpers. De randen van de motorkap zijn de wenkbrauwen en deze cx heeft (daaronder) dus de wimpers op de oogjes!

Verder geen gezeik het blijft tenslotte gewoon een stalen monstertje ofwel een auto.

Vandaag een mooie 1980 pallas diesel smalspoor CX gekocht in het groen mét bolletjesasbak en leren interieur en zonder foto,s.
komt mogelijk terug ipv de GTiT als trekkende de paardentrailert.
Avant le terugreis eerst even naar Garage Saint Marien voor het afstellen van de voortrein en het aanpassen van goede voorbollekes.

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 11 december 2008 12:48 AM
  [ # 356 ]

Dat mogen rijden met die plateau is dan toch de vergoeding Smile.  Dat is zo mooi dat je vast zelf de brandstof zou willen betalen, nietwaar? Je mag hem zelfs in elkaar lassen, fijn allemaal he? Ik heb bedacht dat die witte break wel een leuke basis is.

Het zijn wel booskijkers. Van tape… go Rik.

Profiel  

bx-cannes
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1136

- GS/GSA 1220 Club
Gepost: 11 december 2008 12:55 AM
  [ # 357 ]
Evan schreef:

[....
Vandaag een mooie 1980 pallas diesel smalspoor CX gekocht in het groen mét bolletjesasbak en leren interieur en zonder foto,s.
komt mogelijk terug ipv de GTiT als trekkende de paardentrailert.
Avant le terugreis eerst even naar Garage Saint Marien voor het afstellen van de voortrein en het aanpassen van goede voorbollekes.

Mieters, ik dacht juist dat je je verzameling aan het uitdunnen was Very Happy Maar een groene smalspoor met leer zeg, dat zijn de betere vondsten!

Profiel  

RikvdS
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 782

- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Gepost: 11 december 2008 01:00 AM
  [ # 358 ]

Hehe ik wist het Cool
Maaruh, gaaf wagentje heb je dan gescoort. Leer is erg leuk, maar het bolletjesasbakje is zo mogelijk nog leuker. Laat op de terugweg Wendela maar weer even een paar fotootjes maken. Wink
Goeie reis gewenst vast!

Profiel  

Evan
> 2000 berichten

Gepost: 11 december 2008 01:04 AM
  [ # 359 ]

mijn broer wilde ineens een CX turbo D. Ik ging kijken voor een witte, maar die was wat saai. en deze stond ernaast te koop en daar was de klik wel mee. Nu nog kijken wat broerlief er van vind.
de groene GS gaat eruit.

Oh en SP? ik denk dat wij eens rond de tafel moeten gaan zitten argue
Laughing

@Rik je laat je door SP toch niks wijsmaken? Die komt net kijken Wink

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 11 december 2008 01:11 AM
  [ # 360 ]
Evan schreef:

Dus foto’s.  Twisted Evil

Profiel  

24 van de 42
« Eerste  < Vorige 22 23 24 25 26 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook