Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik ben er ook bang voor. Ik heb hier ooit de camera aan de computer gehad. Of sterker nog, twee keer in een periode van meer dan een jaar. Nog steeds allemaal dezelfde foto’s gemaakt door meerdere leden van het gezin…. En nog is die kaart niet vol. Hahahaha.

Totaal aantal Berichten: 27945
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
De cx reflex D blijft trouw haar rondjes maken, ondanks een vermoedelijk slechte koppaking (straat vol mist bij koude start), olie op de koppeling en dientengevolge een steeds slechter wordende versnellingsbak. Maarja nu geen tijd om daar hard aan te werken. Voor het eind van het jaar staat dat nog wel op de planning…..
Vandaag de voetenbakjes voor gelast en 1 longeron, zodat de bodem nu weer prima is. Het was werkelijk waardeloos weer, dus was het erg fijn dat ik op de brug kon.
ook op de nominatie staan:
CV setje inbouwen,
1 wiellager vervangen
dashboard terug inbouwen (onderste deel) nadat het stuurcommando vervangen is.
Dit begon als een tussendoor auto. Nu is ondertussen een hoop achterstallig onderhoud aan het licht gekomen…...
Afgelopen woensdag kwam ik nog een leuk projectje tegen: een duitse limousine die met de kwast wit is geverfd. Moet nog wel iets leuks van te maken zijn…..
CX GTi Turbo 2 - All Black

- BX 1.9 TURD, de Euro
Is dat die met die oranje vegen boven de koplampen?
zou kunnen, er zit nl wat rood op de zijkanten…..

- BX 1.9 TURD, de Euro
Die auto die met structuurverf wit is gemaakt, met van die glittertjes erin. Wat heb jij toch met glittertjes in verf op auto’s?
Niets met glitters…. Maar die bak was dermate gunstig geprijsd dat ik geen nee kon zeggen…..
waar heeft ie gestaan toen jij die foto trok?

- BX 1.9 TURD, de Euro
In IJsselmonde. Het was toen al wat donker en ik meende toch echt wat glitterigs te zien.
Wat ga je in hemelsnaam met dit ding doen? Onderdeling?
ligt aan de staat. De verf is er met afbijt wel af te halen en mijn broer wil graag leren spuiten, haha. Dus als de basis redelijk is mag hij zich hierop uitleven…..
Een belastingvrije limousine is wel leuk speelgoed…..

- BX 1.9 TURD, de Euro
Met afbijt kan het metaal ook aangetast worden. Pas je daar wel voor op.
ik zal eerst een proef doen op een stuk metaal dat toch al dubieuws is. als dat niet goed werkt hebben we nieuw speelgoed dat ook eens gebruikt moet gaan worden: een Hamach excentrische schuurmachine op perslucht
Kan afbijt kwaad op RVS?

- BX 1.9 TURD, de Euro
Lijkt me wel, maar weet ik niet.
vrijdag maar eens ophalen,...... en dan zien hoe goed/slecht die eigenlijk is. (nu mag je voor die prijs niks verwachten, maar aangezien het een diesel is heb ik toch goede hoop…...)
Inderdaad glitters!
Nog geen tijd gehad om er goed naar te kijken, maar voorlopig zit er een hoop rottigheid aan. Het blok zal het vast wel doen.
Er schijnt een hydrolieklek aan de achterzijde te zijn en daar komt ie dus niet omhoog.
Een limousine turbo 2 gereden vrijdag en das toch wel duidelijk iets beter rijden dan een berline!

- BX 1.9 TURD, de Euro
Dus toch glitters. Volgens mij is het gewoon structuurverf. Hahaha