Jah hij moet er gewoon netjes uitzien.
Hij moet geen deuken ofsow hebben.
En van binnen gewoon netjes.
Ik ga morgen toch maar kijken, niet geschoten is altijd mis, of jij moet dalijk me al vertellen dat het een schrot is.
Ik stuur je de e-mail door die hij me heeft gestuurd via de mail.
Via PB
Gr Bram
Als ik mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi!
Vandaag dus niet gaan kijken bij Lakeman auto´s.
Ten eerste omdat hij gewoon weg zij: Bel eerst maar, ik weet niet of ik daar ben. Terwijl die eerst zei: Op zaterdag kan je ook komen kijken.
Ten tweede, door jullie tips over de garage, had ik al geen zin meer om daar naar toe te gaan.
Vandaag wilde ik dus voor die 16v gaan, die wat ik jullie liet zien, maar die was al verkocht. net te laat.
Najah nu maar w88 tot dat er iets op mijn pad komt, misschien hier iemand een zx in de aanbieding, 3 deurs?
Gr Bram
Als ik mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi!
gompy58 schreef:
enneuh, die volcane, das geen 16v ! das een 2.0 8v en die schijnen niet zo pittig te zijn…
euh ik denk toch echt dat het een 16v is kijk maar naar het interieur Als je die rode bedoeld met stryping wat je er zo van af haalt
CITROEN is a way of lifestyle
Auto’s in bezit: Citroen zx 16v
Peugeot 106 xsi RIP
Fiat seicento sporting staat alweer een tijdje op de stoep
Tis maar net wat je wil van een auto. Een ZX is een oude gebruikte auto, die vind je niet makkelijk zonder de nodige gebruikersporen. Hoge km’s en achterstallig onderhoud eerder regel dan uitzondering. Het zijn incourante auto’s en derhalve voor de forummers die de ZX op zijn waarde weten te schatten (want, ondergeschoven kindje in troen-kringen) een ideale liefhebbers automobiel. Elke keer als ik de bochtjes pak met een moderne variant van een Golf, Astra, A3 en noem maar op in mijn roetwolkjes moet ik genoegzaam constateren dat ik weer flinke afstand heb genomen daar waar ik op het rechte eind afstand verlies. Het onderstel van een ZX is fenomenaal, zoals het een troen betaamt. Ik las eerder dat een Volcane (2.0i 8v) niet zo pittig is, nee, in vergelijking tot een 2.0i 16v niet nee maar ik het 3 van die apparaten onder mijn gat gehad en werkelijk waar, de banden waren keer op keer de beperking.
Wil je een mooie zx, kijk naar een later model, 1.6 Image Oid, alle andere vergen sleutelwerk, als je dat niet schuwt, ga voor een ‘94 1.8 Aura, Furio of ‘92 1.9i of ‘93 2.0i Volcane, die laatste zijn praktisch niet meer te vinden. Zegt genoeg
Suc6!
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92
Totaal aantal Berichten: 767
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
david.tb schreef:Tis maar net wat je wil van een auto. Een ZX is een oude gebruikte auto, die vind je niet makkelijk zonder de nodige gebruikersporen. Hoge km’s en achterstallig onderhoud eerder regel dan uitzondering. Het zijn incourante auto’s en derhalve voor de forummers die de ZX op zijn waarde weten te schatten (want, ondergeschoven kindje in troen-kringen) een ideale liefhebbers automobiel. Elke keer als ik de bochtjes pak met een moderne variant van een Golf, Astra, A3 en noem maar op in mijn roetwolkjes moet ik genoegzaam constateren dat ik weer flinke afstand heb genomen daar waar ik op het rechte eind afstand verlies. Het onderstel van een ZX is fenomenaal, zoals het een troen betaamt. Ik las eerder dat een Volcane (2.0i 8v) niet zo pittig is, nee, in vergelijking tot een 2.0i 16v niet nee maar ik het 3 van die apparaten onder mijn gat gehad en werkelijk waar, de banden waren keer op keer de beperking.
Wil je een mooie zx, kijk naar een later model, 1.6 Image Oid, alle andere vergen sleutelwerk, als je dat niet schuwt, ga voor een ‘94 1.8 Aura, Furio of ‘92 1.9i of ‘93 2.0i Volcane, die laatste zijn praktisch niet meer te vinden. Zegt genoeg
Suc6!
Hey, ik heb een 1.8 aura uit 94
En, hij staat nog te koop ook!
Wel als schade auto, dat dan weer wel…
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002