he jongens,
ik heb het na de parkeerperikelen op de A2 vandaag op gegeven…
Morgen is er helaas heb ik net hie rintern vernomen eea tussen gekomen.
Marco? wie heeft de euros’vorogeschoten aan Wes? dan maak ik die gelijk ff over. de wielen neem ik dan op de meeting wel mee.
Nou das fraai dan…
En nu?
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
Bin ich wieder…
Morgen gaat inderdaad niet door. Op het blok na is de auto kaal en het blok haal ik er pas uti als ik hem kan starten.
Hans, kom jij 9 februari naar de meeting? Dat is op dezelfde locatie en de auto staat er nog. Wat mij betreft kunnen we het dus ook dan afhandelen als je dat goed vind. Verder ben ik ergens deze week nog in Heusden om op te ruimen, maar ik weet nog niet precies wanneer…
Stuur anders even een pb wanneer hoe en wat…
Ik heb de meeste delen iig apart en een contactslot heb ik nog wel voor je..
Michiel, ik heb de velgen voorgeschoten. Krijg het geld wel samen met het andere geld dat ik nog van je krijg op de meeting…
Jammer dat je er niet was, volgende keer beter!
Xsara Coupe
Was inderdaad een chaos op de A2 vandaag, op die andere snelweg over het water overigens ook.
Ik heb zelf 1,5uur voor een veerpont gewacht, maar dat is nog altijd beter dan de file.
Was een gezellig dagje, heb alle trotse XM rijders effe een steek kunnen uitdelen
OM een uur of 1 ging ik vanuit Delft naar Den Bosch. Was toen al de afrit van de A15 naar de A2 afgesloten. Dus maar binnendoor gereden door de volgende afslag te pakken richting Waardenburg. Daar achteraan gesloten in de file en na de brug was alles weer rijdend.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Hoi Marco,
Ik ben van plan naar de 9 feb meeting te komen, dus waarschijnlijk kunnen we dan wel 1 en ander uitwisselen, weet alleen nog steeds niet definitief of ik het rond krijg, maar dat hoor ik deze week.
Zolang ik mijn Xm niet verkocht heb deze week, blijf ik geïnteresseerd haha.
Hou me maar op de hoogte van je plannen deze week, en anders hebben we vrijdag even contact over hoe en wat.
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
Zo, vandaag de sloop beeindigd.. Dit moet toch wel een van de langst staande auto´s ooit zijn
Het blok is er uit, onderkant is kaal en het was een heerlijke dag.. Weer een auto overleden…
Hier wat foto´s:
Het blok op weg naar zijn nieuwe eigenaar:
En uiteraard even de 60 liter benzine die er nog in zit goed gebruiken
Het slachtoffer:
Zonder voorwielen, dan maar zo:
En nog even met onze forum koppensneller bovenop de xm:
Excuses voor de telefoonkwaliteit. Volgende keer neem ik weer een camera mee…
Xsara Coupe
als ik die laatste zo zie weet ik het zeker…
geen gesnack meer maar worteltjes
Wil je die ook frituren dan gompy?
Doe mij maar snackie…
Hans
www.citrofiel.tk schreef:Wil je die ook frituren dan gompy?
Doe mij maar snackie…
Hans
Ja dat dacht ik ook, maar het lijkkt wel of plots de eerste 8 cijfertjes op de weegschaal naar de knoppen zijn
Ik zit nog in de 2cijfertjes hoek zeg maar.
Daar hou ik het even bij haha.
Mzl. Hans
Xsara Coupe schreef:Zo, vandaag de sloop beeindigd.. Dit moet toch wel een van de langst staande auto´s ooit zijn
Het blok is er uit, onderkant is kaal en het was een heerlijke dag.. Weer een auto overleden…
Was inderdaad een geslaagde dag, duurde allemaal wel wat langer dan verwacht omdat het zo gezellig was.
Vooral het eten in Waalwijk was erg geslaagd, JayJay was zo gul om de rekening op zich te nemen, waarvoor dank, het was erg gezellig sleutelen met je.