weet iemand al of Citroen NL een C5 Tourer meeneemt, of staat dat nog in de sterren ?
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
XTR schreef:weet iemand al of Citroen NL een C5 Tourer meeneemt, of staat dat nog in de sterren ?
fff contact opnemen met citroen nederland en vragen naar eric verhaast
(als ik het goed geschreven heb) dat is DE P.R. wat citroen betreft.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
citroen23 schreef:XTR schreef:weet iemand al of Citroen NL een C5 Tourer meeneemt, of staat dat nog in de sterren ?
(als ik het goed geschreven heb) dat is DE P.R. wat citroen betreft.
Vragen naar Eric heeft niet zo veel zin meer… maar je kunt natuurlijk wel naar Anouk vragen. Aan de andere kant, je hoeft nog maar twee nachten te slapen om het allemaal met eigen ogen te aanschouwen, dat geduld kun je toch wel opbrangen? En ik denk ook niet dat men er bij Citroën Nederland op zit te wachten dat straks allemaal mensen van het forum gaan bellen om te vragen wat er in de stand op Citromobile staat, die mensen moeten ook gewoon werken namelijk.
Eric is ernstig ziek hoorde ik , maar voor je het weet is het zaterdag… en dan zie je het vanzelf
Zaterdagochtend ga ik effe kijken.
jaco schreef:citroen23 schreef:XTR schreef:weet iemand al of Citroen NL een C5 Tourer meeneemt, of staat dat nog in de sterren ?
(als ik het goed geschreven heb) dat is DE P.R. wat citroen betreft.ik denk ook niet dat men er bij Citroën Nederland op zit te wachten dat straks allemaal mensen van het forum gaan bellen om te vragen wat er in de stand op Citromobile staat, die mensen moeten ook gewoon werken namelijk.
euh,.....wellicht een overbodige opmerking maar d’r hoeft maar eentje te bellen en de uitslag te vermelden op dit forum. (ik ga/ging er ook niet vanuit dat er allemaal mensen citroen nederland platbellen… )
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Okee, maar je brengt wel een hoop mensen op een idee. Vandaar mijn opmerking.
jaco schreef:Okee, maar je brengt wel een hoop mensen op een idee. Vandaar mijn opmerking.
okee heb inmiddels gehoord dat het zaterdag weleens 23 graden kon worden. zonnebril maar meenemen stel ik voor (al die glimmende citroen’s doen n.l. zeer aan je ogen) in positieve zin. ops:
Gewoon effe wachten. het heeft toch geen haast?
Totaal aantal Berichten: 7800
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Mijn auto is dan misschien Gris Fulminator, na de wasstraat van vanmiddag doet ze pijn aan de ogen
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
jaco schreef:Okee, maar je brengt wel een hoop mensen op een idee.
Nou, bij de BX club zijn we ook platgebeld wat voor auto wij neerzetten.
Test
Volgens een persberichtje is dit wat Citroën Nederland meeneemt naar Citromobile:
Vanzelfsprekend zullen er, volgens thema, nieuwe en klassieke Citroënmodellen ten toon worden gesteld, zo is er de originele Citroën 2CV uit de James Bondfilm ‘For your eyes only’ en voor de eerste keer in Nederland: de Citroën Nemo Concetto! De Nemo Concetto is samen met Walt Disney ontwikkeld en is geïnspireerd op het visje uit de Disneyfilm “Finding Nemo”. Om het geheel compleet te maken, zal het huidige modellengamma ook te bewonderen zijn, met de nieuwe Citroën C5 sedan én Tourer en de luxueuze Citroën C6.
Worden weer leuke kodakmomentjes….
23 graden? Oooooooo, ik heb er nu al zin in. Zal ik dan toch maar een klapstoeltje meenemen om lekker op het parkeerterrein te relaxen?
Thijsvandebles schreef:jaco schreef:Okee, maar je brengt wel een hoop mensen op een idee.
Nou, bij de BX club zijn we ook platgebeld wat voor auto wij neerzetten.
Ah, vandaar dat ik er gisteren niet door kon komen.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Yow,
Ik ben zondag van de partij op de CitroMobile.
Om 10 uur sta ik ook in de citrofile van de snelweg naar de Veemarkthallen bij Utrecht.
Doen we nog aan colonne rijden vanuit Zeeland?
Tot dan!
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
Totaal aantal Berichten: 7800
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
jaco schreef:23 graden? Oooooooo, ik heb er nu al zin in. Zal ik dan toch maar een klapstoeltje meenemen om lekker op het parkeerterrein te relaxen?
Mijn idee
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!