jaco schreef:Uiteindelijk is iedereen welkom op het Veemarktterrein. Bij de ingang staan mensen kaartjes te verkopen, van sommigen van deze mensen heb ik weleens de indruk dat ze het verschil tussen een Citroën en iets anders toch niet zien.
Kaartjes hoef ik niet te kopen Ik heb vrijkaartjes Ik kom morgen en neem om half 12 de trein vanaf Nieuw-Vennep station. Weet iemand misschien welke bus ik moet nemen vanaf Utrecht CS?
Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Kaartjes hoef ik niet te kopen Ik heb vrijkaartjes Ik kom morgen en neem om half 12 de trein vanaf Nieuw-Vennep station. Weet iemand misschien welke bus ik moet nemen vanaf Utrecht CS?
Eventjes kijken op 9292OV.nl daar geeft ie ook aan hoelang je moet lopen
Iemand zin om met mijn VISA :$ mee te gaan ik kan zaterdag en zondag en ik kom uit Deventer
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik ben er morgen rond 12 uur en ik kom vanaf de A12 (arnhem)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik heb ook nog wel een zitplaats of 6 vrij en ik vertrek tussen 9 en 9.30 vanuit Amstelveen….
Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Wie wilt er met mij mee ops: wil niet alleen in de hele grote citroen menigte zijn
Zo net weer thuis. Vandaag de BX stand ingericht. Het beloofd een mooie beurs te worden. Ik heb al mooie dingen gezien.
Test
Pieter Bas schreef:Heb er weer heel veel zin an!
Wel een waarschuwing: houd je auto goed dicht, er loopt niet alleen goedaardig Citroënvolk rond! Ben een keer m’n middenarmsteun ‘kwijtgeraakt’.
Veel plezier allemaal!
krijg nou wat,
staat er in Doorn ook ergens een DS????
Rio97 schreef:Thijsvandebles schreef:jaco schreef:Okee, maar je brengt wel een hoop mensen op een idee.
Nou, bij de BX club zijn we ook platgebeld wat voor auto wij neerzetten.
De BX is echt briljant!
De foto dat jij de auto nog even ging keren, werkelijk schitterend.
Als ik na het weekend alle foto’s online zet zal ik deze nog wel even benadrukken
Ja dat was erg leuk. Mijn bijrijder was overigens stoterstangen90
Test
jaco schreef:Je auto goed dicht houden is een kleine moeite, maar hoe voorkom je dat ze spullen van de buitenkant jatten?
Ofwel, houdt je auto goed dicht en je ogen goed open.
Ik heb toch wel een klein licht vrezen voor m’n verstralerkapjes
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Ik ben ook wel bang voor wat Digit dingetjes… Nouja we zien het wel.
Mocht ik iemand wat van mijn auto zien plukken, sta ik niet voor de gevolgen in.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Ik zat te denken om mijn wieldoppen eraf te halen….
Zijn maar simpele BX-doppen, maar ja….iemand die doppen wil pakt ze er zo af.
Totaal aantal Berichten: 1349
- BX SPORT
- 2CV Special
Erg veel zin weer in citromobile.
De sport staat al gewassen om morgen om 8u te vertrekken
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge
Zo, ik heb de laatste voorbereidingen ook gedaan (cd’s gemaakt voor in de auto enzo) Ik hoop er zo rond half 11 te zijn
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Autofan schreef:
Hm, ik had je net zo goed even kunnen halen, alleen peer ik hem om 9:00
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik hoop te kunnen parkeren in de “hy-straat” waar altijd wel een aantal hy-ers aanwezig zijn. Vorig jaar waren er ook altijd wel een stel aan het koffieleuten bij hun bus, dat maakt het een stukje veiliger.
We hebben ons vertrek rond 7:45 in de planning staan, ik ben benieuwd waardoor we allemaal worden ingehaald op de snelweg.