Dat is toch ‘gewoon’ het BX Buffalo-interieur dat ik al eerder postte…?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Volgens mij is het net weer anders (kijk maar naar het type stoelen). Het kan wel zo zijn dat het interieur wat bovenaan pagina 3 staat (en niet in de auto zit) anders is dan het Buffalo interieur (lijken andere stoelen). Op het linkje wat er bij staat, staat wel info, maar dat Frans hè...
Poekoek schreef:Volgens mij is het net weer anders (kijk maar naar het type stoelen). Het kan wel zo zijn dat het interieur wat bovenaan pagina 3 staat (en niet in de auto zit) anders is dan het Buffalo interieur (lijken andere stoelen). Op het linkje wat er bij staat, staat wel info, maar dat Frans hè...
Hmm, je hebt gelijk. Ik heb hieronder even alles onder elkaar gezet, ter vergelijking. Het eerste interieur is het officiële interieur uit de BX Buffalo, want de foto’s komen uit mijn Buffalo-brochure.
De Franse tekst van jouw link praat inderdaad over een bepaald type luxe BX Break, met ABS, airce, lichtmetalen velgen, open dak en chromen dakrails (wat de BX Buffalo ook heeft). Voor zover ik me kan herinneren is dit enkel geleverd als BX 19 TRS Break, zonder badges aan de buitenkant.
XBXG schreef:Uiteraard hoort deze er ook bij: het BX Buffalo-interieur:
Poekoek schreef:Ook leuk:
Jammer dat die interieurtjes er niet zijn in overvloed, zou het veel geld kosten om een GTI interieur te laten overtrekken met zo’n leuk bruin tintje?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Jup….......... van die Heuliez Woolmark folder heb ik er nu dus twee
(ik had er zelf al één, voordat ik die partij kocht)
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Zou je die folder niet kunnen fotograferen?
Er staat een foto van de voorkant van de folder in het “gespot en gepost op MP, Ebay etc topic”
De folder heeft trouwens maar 2 zijdes.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Hier zie je dus ook nog een stukje van dat interieur:
Als iemand nog zo’n Woolmark of Buffalo interieurtje heeft liggen, ik hou me aanbevolen
Dat interieur was toch een in zeer beperkte oplage gefabriceerd interieur?
Volgens mij heeft dat dus niks te maken met het Buffalo-interieur, maar (in mooiere staat) is het wel mooi, vind ik.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Wat ik laat zien, kan natuurlijk ook gewoon een stukje huisvlijt zijn. Iemand die een beetje overweg kan met naald en draad zou zoiets wel kunnen maken.
Dit is geen huisvlijt, zoals bleek in een van de topics op dit forum. Daar was de link geplaatst naar het Duitse André Citroën Forum, waarin wat meer informatie stond. Als ik me goed herinner was dit een model dat door Heuliez speciaal was gemaakt.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Dit is geen huisvlijt, zoals bleek in een van de topics op dit forum. Daar was de link geplaatst naar het Duitse André Citroën Forum, waarin wat meer informatie stond. Als ik me goed herinner was dit een model dat door Heuliez speciaal was gemaakt.
Welk model dan :
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Pfff, geen idee meer (ik zit ook veel te veel fora… ops: ), maar ik dacht een BX uit 1990.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Die had ik in het gespot draadje neergezet. Volgens zeggen een break 19D 4x4 uit februari ‘91 met o.m. airco en electrisch schuifdak (zeg maar heel veel dat je in NL niet kon bestellen in die combinatie), gemaakt door Heuliez voor een autotentoonstelling (waarschijnlijk Geneve?).
Nog even een link voor de volledigheid.