nieuw slagschip….
Winterauto
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 24

Gepost: 16 december 2007 12:19 PM

Hallo,

bij deze wil ik me even voorstellen aan iedereen. Als het meezit heb ik volgende week een mooi zilverkleurig slagschip uit 2000 als vervoermiddel.
Een 1.8 16V met airco, fijn voor lange hete ritten naar de zon.
De auto rijdt prima en weet inmiddels via dit forum dat de reactiestangetjes vervangen moeten worden, geen overkomelijke ingreep.
Nu woon ik in Amstelveen en binnenkort Uithoorn, is Garage de Jong in Aalsmeer de beste aanbeveling in die buurt of heeft iemand nog een alternatief?
Nog een klein vraagje, In de motorruimte is het isolatiekleed tegen het dashboard aan een beetje vermolmd en gescheurd, kan dat kwaad en is dat een bekend euvel?

groet,

Winterauto

als mijn vader geen citroën gereden had…

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 16 december 2007 07:46 PM
  [ # 1 ]

Welkom op het forum.

Citroëngarage De Jong in Aalsmeer is een uitstekend adres om je Citroën te laten vertroetelen. Ik heb er erg goede ervaringen mee. Zeer aardige lui, die ook naar Citroënmeetings gaan.

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4323

Gepost: 16 december 2007 07:51 PM
  [ # 2 ]
Profiel  

Winterauto
< 100 berichten
Rank

Gepost: 16 december 2007 08:21 PM
  [ # 3 ]
BasisBIX schreef:

Alleen soms een beetje duur Wink

En met duur bedoel je arbeidsloon neem ik aan. Een grote beurt zou goedkoper moeten zijn bij een goede citroën-garage….omdat ze sneller werken dan een universele-niet citroën garage. Per saldo maakt het dan in feite niet zoveel uit toch?
Als hij goed is, breng ik de auto naar hem toe…heb goede dingen over de man gehoord, wilde alleen van de kenners weten of dat ook klopt Very Happy

groet,

Winterauto

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 16 december 2007 08:34 PM
  [ # 4 ]

De Jong vind ik juist een bijzondere garage, want bij welke dealer kom je nu nog DS’sen, SM’s en GS’sen tegen?  Wink

Profiel  

Winterauto
< 100 berichten
Rank

Gepost: 16 december 2007 10:54 PM
  [ # 5 ]
XBXG schreef:

De Jong vind ik juist een bijzondere garage, want bij welke dealer kom je nu nog DS’sen, SM’s en GS’sen tegen?  Wink

Garage Pallas in Amsterdam, aardige vent en een eigenwijze knakker. Gaat er binnenkort mee stoppen en met pensioen…..jammer.

Hij is dan wel een garage en geen dealer , maar toch…

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4323

Gepost: 16 december 2007 10:58 PM
  [ # 6 ]
Winterauto schreef:
BasisBIX schreef:

Alleen soms een beetje duur Wink

En met duur bedoel je arbeidsloon neem ik aan. Een grote beurt zou goedkoper moeten zijn bij een goede citroën-garage….omdat ze sneller werken dan een universele-niet citroën garage. Per saldo maakt het dan in feite niet zoveel uit toch?
Als hij goed is, breng ik de auto naar hem toe…heb goede dingen over de man gehoord, wilde alleen van de kenners weten of dat ook klopt Very Happy

groet,

Winterauto

Een goede garage is zeker, daar niet van hoor….....

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook