helaas een kleine deuk…............
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Nog geen biedingen?
Begrijp je dat nou?
Is zo goed als nieuw GEWEEST
Ik vind dat wel een hoog bedrag om een verzameling te beginnen om een bix bij elkaar te krijgen.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Doe mij maar weer een fijne Paso dijenkletser!
Rene van Maren schreef:Is dit Bram?
geweldig kan ie ook zo’n blokje op m’n rollator zetten. :
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
citroen23 schreef:Rene van Maren schreef:Is dit Bram?
geweldig kan ie ook zo’n blokje op m’n rollator zetten. :
Ik heb nog een 1.4 tu blok met ma bak .
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Twee boeren zijn tegen elkaar aan het opscheppen.
Zegt de ene boer : “Als ik met mijn tractor om mijn veld wil rijden ben ik 2 dagen onderweg.”
Zegt de andere boer : “Ja zo een tractor heb ik ook gehad”
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Een vrome vrouw is heel trots op haar papegaai en kan het niet laten om er in de kerk mee te pronken. Ze zegt tegen de pastoor: “Als je aan zijn rechterpoot trekt, zegt hij het Lievevrouwengebed op en als je aan zijn linkerpoot trekt, dan zingt hij het Heer-Ontferm-U.” De pastoor is razend enthousiast. “Maar dat is geweldig! En wat gebeurt er als ik aan allebei de poten trek?” Waarop de papagaai zelf antwoordt: “Dan flikker ik op mijn bek eikel!”
In een katholiek dorpje moet een reclameburo een poster maken voor spijkerfabriek van leeuwen. Een paar dagen later is de poster klaar. Jezus aan een kruis met de volgende tekst erbij: “Met spijkers van van Leeuwen hangt Jezus hier al eeuwen.” De directeur van de fabriek zegt: “Nee dit kan niet, maak maar een nieuwe poster.” Weer een paar dagen later is hij klaar. Jezus onderaan het kruis met de tekst: “Jezus is van het kruis gepleurd, dat had met spijkers van van Leeuwen niet gebeurd.”
paso schreef:In een katholiek dorpje moet een reclameburo een poster maken voor spijkerfabriek van leeuwen. Een paar dagen later is de poster klaar. Jezus aan een kruis met de volgende tekst erbij: “Met spijkers van van Leeuwen hangt Jezus hier al eeuwen.” De directeur van de fabriek zegt: “Nee dit kan niet, maak maar een nieuwe poster.” Weer een paar dagen later is hij klaar. Jezus onderaan het kruis met de tekst: “Jezus is van het kruis gepleurd, dat had met spijkers van van Leeuwen niet gebeurd.”
Daar waren ze uiteraard ook niet zo content mee. Dus moesten ze bij het reclamebureau weer een nieuwe poster maken. Een paar dagen later was ie klaar en hierop stond: “Die lui bij van Leeuwen zijn een stelletje zeikers, maar ze maken wel verrekte goeie spijkers!!!”.
Ondestaande tekst vond ik op http://www.nu.nl
Niet al te prettig voor de persoon in kwestie, maar ik lag toch op de grond van het lachen… ops:
DEN HAAG - Een 69-jarige Hagenaar is dinsdag ernstig gewond geraakt door een val in een toilet. De man kwam klem te zitten tussen de toiletpot en de muur. Daarbij raakte de toiletrolhouder vast in zijn oog. Dat liet de brandweer dinsdag weten.
De Hagenaar kwam rond negen uur in zijn huis in de Purmerendstraat in het toilet vast te zitten. Ambulancepersoneel kon de bewoner niet loskrijgen. De brandweer bevrijdde de bewoner uit zijn benarde positie waarbij personeel van de traumahelikopter assistentie verleende.
Het slachtoffer werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht, waar het metalen voorwerp operatief wordt verwijderd. Bij de reddingsactie werden twaalf mensen ingezet.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
André schreef:De man is dus ondertussen overleden.
Je haalt me de woorden uit de mond. Nogal tragisch, maar aan de andere kant zit er ook wel iets komisch aan. Tragikomisch zullen we maar zeggen.
Dat hij moge rusten in vrede!
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Jemig, wat een manier om te overlijden…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ja, dolkomisch.