Ik heb mijn auto een dag eerder naar de dealer gebracht, zodat zij hem een koude start konden geven en konden vaststellen wat er moest gebeuren.
Ze zouden dan bellen, om mee te delen wat er aan gedaan moest worden en wat de kosten waren.
Zij hebben er, dacht ik, het meeste verstand van.
Louis
Xsara Picasso 1,6 16v Image
Hiervoor: Xsara Picasso 18i 16v, bouwjaar 2000, Berlingo, BX’en, GSA’s, 2CV’s, Dyane en in ver verleden “andere” merken
Dank je Berlimo, is een goed idee, alleen pffffff ik kan mijn auto zo slecht missen -ik heb een echte ‘hondenauto’ en kan mijn honden niet zo goed aan de lijn uitlaten- en dan weer 2 dagen. De laatste keer heb ik veel moeite moeten doen om ook nog eens afspraken af te zeggen, maar nogmaals ik zou dit kunnen proberen. Ik denk er nog ff over.
Totaal aantal Berichten: 783
Geregistreerd: 16-06-2005
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Hoi oma Shandy,
Ik er nog nieuws?
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
Mijn xsara (ook een 1.9d) had ook startproblemen,
vandaag 4 nieuwe gloeibougies ingekomen en hij zou het weer als nieuw moeten doen, morgenvroeg de grote proef !!
Zodra ik de kosten weet zet ik ze hier wel even neer
Xsara Coupe 1.9 Diesel 1999
184.000 km (nov 2010)
Vrouwlief rijd in een Beetle, durf het bijna niet hardop te roepen
Jongens, hartstikke leuk die interesse, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen afspraak heb gemaakt. Ik start pas na 5 tellen als het lampje uit is en dat werkt, maar ik hoor echt wel dat er eentje niet meteen mee wil doen, dus ... ja ik moet een afspraak maken. Eerst ff lezen wat of het kost Jojoman
Bij mij koste het
GLoeistiffies (4x) 72
Max 1 uur arbeidsloon 50
BTW
Reken dus ongeveer op € 150
Xsara Coupe 1.9 Diesel 1999
184.000 km (nov 2010)
Vrouwlief rijd in een Beetle, durf het bijna niet hardop te roepen
Dank je wel Jojoman, ik zal dus toch maar eens gaan bellen. Nu is het nog zacht weer, maar dat kan ineens omslaan, toch
Ja hoor ik heb gisteren mijn Berlingo gebracht om half 9 en mocht erop wachten.
Enfin ik zie na een uurtje mijn auto omhoog gaan en vraag verbaasd: “Wat nu weer”. “Sja mevrouwtje de multiriem is eraf gelopen en die moeten we weer opnieuw aanbrengen”. Nou jullie begrijpen dat ik onmiddellijk zei dat dat dan wel service zou betekenen want die was er immers een paar weken terug nieuw opgezet. Enfin na 2 uur uur kon de auto mee en vandaag de rekening in de bus, oh ik nam ook nog een litertje olie mee, want sja hij ‘gebruikt’ nu wel eens wat olie, niet zoveel hoor, maar af en toe een slokkie erbij is wel nodig.
Werkzaamheden 53,50 (is dat een uur ?) en onderdelen 4 gloeibougies 71,80, 1 ltr olie 9,50 en BTW totaal 25,61, dus helemaal totaal 160,41. Lijkt mij wel een eerlijke factuur toch ? Zal ‘m zo gelijk even on-line overmaken.
Dank jullie wel voor de informaties en als ik nog iets wil weten, dan kom ik weer buurten
Oooh eh vanmorgen direct feilloos starten, yes.
Kijk eens dat valt nog mee, bij VW was je haast zeker 300 € kwijt geweest
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Nou Jojoman schreef al dat ik op 150 euro kon rekenen en dat klopt dus helemaal want er zit een tientje olie bij.
VW jeetje in een kever heb ik mijn rijbewijs gehaald, 50 jaar geleden en ik kan me niet herinneren hierna nog een VW te hebben gehad
300 euro, das dubbel.