Totaal aantal Berichten: 27947
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
98 is vaak ruim 10 cent duurder helaas
Ik gooi regelmatig V-Power in de CX. RON 97 scheelt niet al teveel met 98 dus
En erg mooie foto!

Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Ik ben toch bang dat je ergens een geniepig draadbreukje hebt.

Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
fluidphreak schreef:Ik ben toch bang dat je ergens een geniepig draadbreukje hebt.
Ssssssst, laat mij nou even genieten…
Dit weekend weer een dikke 500 kilometer erbij getikt, en gelukkig probleemloos. Dus we zien wel wanneer er weer problemen gaan komen, want die komen natuurlijk terug.
Die pomp aan de Willem de Zwijgerlaan is inderdaad een goeie, alleen niet de allergoedkoopste. Daarom mijd ik hem liever.

- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Goed, dat genieten was weer van korte duur… Vanmiddag heb ik een aanrijding gehad met de CX. In de flank van een Volkswagen Caddy gegooid die ineens voor mij langs nog wilde. Tekeningetje ter verduidelijking
Tijdig remmen kon ik niet meer en een flinke klap volgde dus helaas. De CX is er op het eerste gezicht echter wel beter vanaf gekomen dan de VW. Daar had Marieke haar sporen goed nagelaten in de dorpel. Marieke heeft verder vooral schade aan de linkervoorkant (wat is dat tegenwoordig toch met de linkervoorkant van CX’en…).
Verder is er gelukkig niemand gewond geraakt en is het nu aan de verzekeringen. De schade-expert schijnt waarschijnlijk maandag te gaan komen hoorde ik al. Dus we wachten af…
Tot die tijd nog wat fotos van de schade…
Het is een complot tegen CX’en volgens mij. Sterkte ermee
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Tja, ik zag op citromobiel nog een set van die verstralers liggen. Meende dat 150 eurie per set was, of het was per stuk….
De vraag is wat is de onderhuidse schade qwa kreukels..
Sterkte
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Totaal aantal Berichten: 27947
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Wat hangt dat lampie er zielig bij zo
Sterkte ermee!
Lijkt mij duidelijk wie de schuldige was, nu maar hopen op een vlotte en goede actie van de verzekering.

Totaal aantal Berichten: 5165
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Zuur.. Hoop dat het snel weer hersteld kan worden en er inderdaad onderhuids niets verbogen is. Sterkte!
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos

- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Dank jullie voor de steun. Het is inderdaad wel duidelijk wie hier schuldig is. Verder heb ik dus gelukkig wel rechtsbijstand, dus de verzekering gaat er mooi achteraan. Verder heb ik net zelf nog ff gekeken en viel me op dat het stuk aan de binnenkant (dus niet het voorscherm maar dat ding aan de binnenkant met die ronde gaten erin) ook een knikje heeft… Vlak naast de luchthoorn. Was volgens mij net nog niet opgemerkt. De situatie is in ieder geval mooi ruk en daarbij begin ik ook nog wat pijn in mijn rug te voelen dus ga ik eerst maar even liggen. Eventueel morgen nog even langs de huisarts anders… Ben benieuwd in ieder geval…
Sjees, wat balen.
Zo’n leuke origineel Nederlandse CX met een ongewilde verbouwing is echt niet leuk. Gelukkig voor jou is het hier heel duidelijk wie de schuldige is. Dat zal de pijn enigszins kunnen verzachten….
Enig idee hoe snel de verzekering je iets kan laten weten?
GoodOldDiesel schreef:Tja, ik zag op citromobiel nog een set van die verstralers liggen. Meende dat 150 eurie per set was, of het was per stuk….
Die dingen zijn echt véél goedkoper te krijgen. Toets op Ebay maar een Cibié in en je hebt het voor het uitzoeken. Heb ooit zo’n setje in nieuwstaat voor een tientje gekocht via Ebay.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
RikvdS schreef:Dank jullie voor de steun. Het is inderdaad wel duidelijk wie hier schuldig is. Verder heb ik dus gelukkig wel rechtsbijstand, dus de verzekering gaat er mooi achteraan. Verder heb ik net zelf nog ff gekeken en viel me op dat het stuk aan de binnenkant (dus niet het voorscherm maar dat ding aan de binnenkant met die ronde gaten erin) ook een knikje heeft… Vlak naast de luchthoorn. Was volgens mij net nog niet opgemerkt. De situatie is in ieder geval mooi ruk en daarbij begin ik ook nog wat pijn in mijn rug te voelen dus ga ik eerst maar even liggen. Eventueel morgen nog even langs de huisarts anders… Ben benieuwd in ieder geval…
grrrrrr…. das balen !!
sterkte met het materiele, lichamelijke en emotionele herstel.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Sterkte!
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Totaal aantal Berichten: 5165
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
XBXG schreef:Enig idee hoe snel de verzekering je iets kan laten weten?
In principe een paar werkdagen nadat bijde schadeformulieren binnen zijn.
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Mja, ik laat het nog even bij VDLaan voor het herstel. Eventueel ga ik zelf nog op zoek naar nieuwe verstralertjes. Dat is niet zo’n enorme zorg, ik heb al de hele herfst en winter zonder die dingen gereden. Ik hoop vooral dat ze niet total loss verklaard zal worden en dat de schade uiteindelijk mee zal vallen. Ben heel benieuwd.
Vanavond in ieder geval nog even alle formulieren invullen en dan naar mijn verzekeraar faxen. Die kan er dan morgen direct mee aan de slag. Ik wil het namelijk liefst snel geregeld hebben. Ze ziet er niet uit zo en ik heb dr nodig.
Pauvre, pauvre Marieke…