Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Succes ermee!
Gelukkig wordt de 16v gered
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Dus toch nog!
Nouja, succes ermee! Het gaat helemaal goedkomen met het witte beest
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
En dat was hun eerste bod?
Ik kreeg ook 350 euro aangeboden voor de schade. wat gezeur en 2 weken later was dat 2200 euro. ik zeg het maar even
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 5488
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Arjan Verkade schreef:Succes ermee!
Gelukkig wordt de 16v gered
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Even ter indicatie, bij mijn vriendin’s deauville heb ik 500 euro gekregen voor een schaafplekje ter grootte van euro muntstuk op de kofferklep en een kapot achterlicht.
En dat zonder te zeuren, wel even bonnetjes van onderhoud (kopwissel/revisie) erbij gedaan en de auto in de wax gezet.
Een fatsoenlijke 16V moet minimaal een dagwaarde van 2000 tot 3000 euro krijgen, zeker met wat bonnetjes van onderhoud. Dus dat bedrag moet haalbaar zijn. Gewoon even een mooi briefje tikken en aangetekend versturen helpt vaak al veel. Dat is dan toch al snel verdiend in een uurtje.
Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)
Ik hoop dat jullie niet boos zijn, maar dit was de weg van de minste weerstand.
Vandaag heb ik de auto samen met Koos K compleet uit elkaar getrokken en morgen stuur ik het kenteken op naar de rdw. Ik kan alleen nog zeggen het was een geile wagen.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Dat rammen met die hamer was heerlijk idd.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:Dat rammen met die hamer was heerlijk idd.
Hoe de voorruit ook sneuvelde. Dat was echt te geniaal.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 5488
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Tja jammer…... dat ik erin getrap ben!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Soor man. We zitten beetje te geinen.
De 16v is de 22ste aan de beurt voor schade herstel. 1 maand herstelwerkzaamheden en dan is ze weer klaar. Dan is ze were roestvrij en kan ik er meegenieten!!
Ik heb nog een onthutsende mededeling voor jullie. En die is wel serieus. Ik heb de 16v van PrutsyLJ gekocht.
Die wagen wilde ik al tijden kopen en nu was mijn kans daar. Hok staat zelfs al op mijn naam. Dat stond die ook al maar dat kan nu mooi zo blijven. Hal;verwege april haal ik hem weg uit de stalling en kan die hup naar nunspeet. Ik ben blij.
Misschien voro sommige een bekende?
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Jaaa!!!!
Ik weet dat hij bij Koos in goede handen is. Zelf had ik er waarschijnlijk amper meer naar omgekeken zodra ik een wagen van het geambieerde type in bezit heb.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Ja waarom niet nog een 16v toch?
Gefeliciteerd man
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Jij bent echt een vreselijke gek
Maar goed dan nog heb ik respect voor je verzameling en je eindeloze berg geld!
En deze is motorisch zeker ok! daar is een kop met 144.000KM op gezet een jaar of 2,5 geleden en ik geloof niet dat daar erg veel kilometers bij gezet zijn.
Voor de zoveelste keer, veel plezier er maar weer mee
Maar ben je nu nog achter die verzekering aan het gaan? je kunt echt veel meer geld van ze krijgen dan een fooi hoor! tenzij je al 2 mille hebt gekregen en je dat weinig vind (wat ik me kan voorstellen gezien jij miljonair moet zijn )
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Ik heb er zelf net aan 8000 km in gereden oid.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005