5 van de 31
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

Robinrossie’s bx progress
robinrossie
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 851

Gepost: 16 januari 2008 08:27 PM
  [ # 61 ]

verwijdert Laughing

Profiel  

robinrossie
> 800 berichten

Gepost: 16 januari 2008 11:45 PM
  [ # 62 ]

Wat is nou een goede roest oplosser er is zoveel keus en hoelang is de roest dan ‘weg’ zodat het niet zichtbaar is en lelijk. Ik wou best nog wat aan deze auto doen maar als die over een jaar helemaal verroest is dan doe ik er niet meer zo veel aan verder heb ik ooknog een plekje onder de motorkap gevonden op de lasnaad van de wielkast moet ik hiermee gewoon hetzelfde doen. Ik heb er nou voor even albastine roest oplossen op zitten maar dat kan goed al 10 jaar oud zijn dus ik weet ook niet of dat nog werkt en of dit goed spul is.

Profiel  

MaartenH
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2953

- C35 2.0 benzine
Gepost: 17 januari 2008 02:35 AM
  [ # 63 ]

beide plekjes heb ik ook, het raamhoekje tip ik na de auto wassen even aan met fertan, wielkast van binnenuit achter het spatscherm kaal gemaakt waar nodig, en in de fertan met wat holle ruimte wax erover.

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 17 januari 2008 03:24 AM
  [ # 64 ]

Gewoon openkrabben en vaseline erover, en dat eens per half jaar bekijken; dat gaat echt wel jaaaaaren goed als het nog niet zo ver is hoor.

Ik geloof zelf niet in roestomzetters. Los daarvan heb je maar het halve probleem ermee te pakken omdat je niet onder de dakstrip kunt komen. Met vet e.d. moet je wel weer enigzins uitkijken dat je de afwatering niet verstoort.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

robinrossie
> 800 berichten

Gepost: 19 januari 2008 09:39 PM
  [ # 65 ]

oke ik heb noverex roestomzetter gekocht de wielkast wou ik in ieder geval hiermee behandelen alleen op de a-stijl weet ik nog niet wat ik doe aan een kant zit de verf nog dicht kan ik dit het beste open krabben of laten zitten. Als je er vet op smeert houdt dat toch gewoon het vocht uit de buurt ofniet.

Dan nog een vraagje ik wil de middendemper zelf gaan vervangen nou wou ik hem niet zo even in de hoogste stand zetten en het dan doen zou ik bijvoorbeeld ook iets onder de auto kunnen zetten wat hem omhoog houdt en waar moet ik dit dan neerzetten. En hoelang duurt deze klus ongeveer.

Profiel  

robinrossie
> 800 berichten

Gepost: 23 januari 2008 08:41 PM
  [ # 66 ]

Nou doet al since ik de auto heb de achter ruitenwisser het niet. Ik wou deze wel graag werkend hebben maar waar moet ik hiervoor kijken ik heb de zekeringen al gevonden maar welke is van de ruitenwisser of waar kan het anders aan liggen. De sproeier doet het ook niet.

Profiel  

mvbbx
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 534

Gepost: 25 januari 2008 01:20 AM
  [ # 67 ]
robinrossie schreef:

Nou doet al since ik de auto heb de achter ruitenwisser het niet. Ik wou deze wel graag werkend hebben maar waar moet ik hiervoor kijken ik heb de zekeringen al gevonden maar welke is van de ruitenwisser of waar kan het anders aan liggen. De sproeier doet het ook niet.

Probeer ff een andere schakelaar…

Profiel  

robinrossie
> 800 berichten

Gepost: 25 januari 2008 11:09 AM
  [ # 68 ]

De knop is vervangen en hij doet het maar hij loopt tegen de spoiler aan is dit normaal want ik denk dat dadelijk alle verf eraf licht.
Verder heb ik ook een middendemper van de sloop meegebracht maar zijn hier geen verschillen in ik heb ovalen zien liggen en ronde nou heb ik een ronde maar maakt dat niet uit.

Profiel  

robinrossie
> 800 berichten

Gepost: 10 februari 2008 09:47 PM
  [ # 69 ]

Weer een vraagje since ik de auto heb wil die nogal slecht in zijn achteruit, meestal moet ik hem dan een stukje vooruit rijden en dan gaat die wel in zijn achteruit dit gaat ook gepaard met als ik aan kom rijden en ik sta stil en wil hem in zijn achteruit zetten gaat die soms ook ‘‘tandenpoetsen’’ wat kan dit zijn en wat is hieaan te doen.

Profiel  

robinrossie
> 800 berichten

Gepost: 14 februari 2008 08:18 PM
  [ # 70 ]

niemand Laughing

Profiel  

robinrossie
> 800 berichten

Gepost: 24 juni 2008 01:37 AM
  [ # 71 ]

Even dit topic weer omhooggehaalt voor een paar kleine probleempjes.

Op het dashboard gaat het lampje met golfjes niet branden ( 4e van boven ) als je hem start. de lampjes zijn al vervangen weet iemand misschien wat dit kan zijn.

En de bestuurdersstoel is nogal doorgezakt kan ik hier ook gewoon een passagiersstoel inzetten of zijn die anders.

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 24 juni 2008 01:40 AM
  [ # 72 ]

Maak de koelvloeistofsensor eens schoon; is de koelvloeistof (geen water!) wel schoon?

Wat is er precies doorgezakt?

Het onderstel van de stoelen is anders; de rugleuning is te demonteren en over te zetten mits de stoel uit de auto is; de leuning is bij te buigen als deze scheef is, gewoon door ‘m van achter “te omhelzen” en dan in model te duwen.

De zitting is zo in de auto over te zetten; die zit met 2 ijzeren klemmetjes en 2 rubbers (voor de rugleuning-flap) vast.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

robinrossie
> 800 berichten

Gepost: 24 juni 2008 01:44 AM
  [ # 73 ]

Is de sensor dat ding dat rechts op de radiator zit en waar onder de aansluiting voor de draden op zit en hoe krijg ik dit schoon de koelvloeistof is nog goed is pas getest.

Alleen mij rugleuning is zeer krom houdt dit een tijdje als je hem rechtbuigt of is het zo weer krom.

Profiel  

karel
> 5000 berichten

Gepost: 24 juni 2008 04:52 AM
  [ # 74 ]

De sensor moet je er even uit halen; je raakt dan iets vloeistof kwijt. Even schoonborstelen met bijv. een staalborstel of schuurpapier oid.

Ook moet je de stekkertjes bij het schakelkastje (naast de rechter koplamp) even goed schoonpeuteren.

Het rugleuning-framewerk kun je eventueel ook wel ‘ontkleden’ en vervangen, maar het is wel even prutsen. Omwisselen li/re is simpeler.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

robinrossie
> 800 berichten

Gepost: 24 juni 2008 02:22 PM
  [ # 75 ]

Het sensortje heb ik schoongemaakt maar het heeft niet geholpen moet het schakelkastje nog wel schoonmaken. Er liep nogal wat koelvloeistof uit ik heb het beigevult maar moet ik nu ook ontluchten of is dit niet nodig.

Er ligt ook een groene stekker los vlak achter het lhm vat maar er zitten zo korte draatjes aan dat ik denk dat die los hoort weet iemand waar dit van is en heeft dit er iets mee te maken.

en de rugleuning staat inmiddels recht hopen dat het een tijdje houdt.

Profiel  

5 van de 31
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook