Leuk! Die heeft Citroën ook voor de Visa gehad. Dat ik het leuk vind betekent natuurlijk nog niet dat je het op de auto moet hangen. Zou het niet mooi passen tussen je koplampen?
Arjan Verkade schreef:Ik zou op zoek gaan naar zo’n reflectorplaat waar de kentekenplaat in gaat.
Ik vind deze niet mooi omdat de kleurlijn van de achterlichten niet doorloopt.
Bij die andere heb je ze in verschillende kleuren die bij je achterlichten passen, dat vind ik mooierKenteken plaat zo laat op de bumper vind ik ook niet alles, en die lampjes die je zal moeten plaatsen zullen de lijn ook niet mooier maken denk ik
De lampjes bij een BX zijn nu netjes weggewerkt, niet zoals je bij veel auto’s ziet 2 van die knobbbels die uitsteken
Nee, zo’n originele reflectorplaat zal ik er niet zo gauw opzetten (op m’n GT heb ik er wel een). Ook al is het een smoke.
Het is of deze, of gewoon wat ik nu heb, de antrachite achtergrond
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 27896
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dan zou ik hem zo houden, die kleur past mooi bij de bumpers en de rest van de auto
Arjan Verkade schreef:Dan zou ik hem zo houden, die kleur past mooi bij de bumpers en de rest van de auto
Hmm….. idd, dat is allemaal dezelfde kleur
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Wat een lelijk ding zeg, haha. Bijkomend nadeel inderdaad is dat je kentekenplaat gewoon alleen nog maar op een vervelende plek te monteren is.
Wat een prul van een accesoire zeg.
Ich bin ein Breaker
Wat een prul van een accesoire zeg.
Dan moet ‘t dus wel origineel zijn!
Ik vind ‘t ook niks, vooral omdat de kentekenplaat dan zo raar moet. Zie je wel vaker, vooral bij sjonnie-bmw’s enzo. Dan moet de achterklep “gecleaned” worden, dus helemaal vlak. Doen ze dan een hoop moeite voor, en vervolgens moet de kentekenplaat ergens in een hoekje nog veel lelijker worden weggestopt.
- CX 25 GTi Turbo 2
Harm schreef:Wat een prul van een accesoire zeg.
Dan moet ‘t dus wel origineel zijn!
Ik vind ‘t ook niks, vooral omdat de kentekenplaat dan zo raar moet. Zie je wel vaker, vooral bij sjonnie-bmw’s enzo. Dan moet de achterklep “gecleaned” worden, dus helemaal vlak. Doen ze dan een hoop moeite voor, en vervolgens moet de kentekenplaat ergens in een hoekje nog veel lelijker worden weggestopt.
Ja pas zag ik ook nog zo’n bak, was alleen dan geen Duitser…
Kentekenplaat zat ergens lomp onderin, met lelijke lampjes verlicht.
En in de acherklep was dus glad, alleen de lasrand begon al te roesten
Nee Citroën heeft het redelijk goed begrepen, volgens mij wordt er tijdens het design van een Citroën al vroeg rekening gehouden met de kentekenplaat, dat is bij andere merken wel eens anders, dan zitten ze vaak op een rare plek, waar je ziet dat het eigenlijk niet de bedoeling was maar het kon niet anders…
Kijk…. voor de Visa had je ook zo’n ding
http://groups.msn.com/CitroenVisaSportClubNederland/visagtspirrit330.msnw
Kan alleen niet lezen wat er op staat (volgens mij staat er ook gewoon Visa )
Arjan Verkade schreef:
Nee Citroën heeft het redelijk goed begrepen, volgens mij wordt er tijdens het design van een Citroën al vroeg rekening gehouden met de kentekenplaat, dat is bij andere merken wel eens anders, dan zitten ze vaak op een rare plek, waar je ziet dat het eigenlijk niet de bedoeling was maar het kon niet anders…
Dat zie je wel vaker dat die kentekenplaten niet op een lekkere plaats zitten. Vooral als je een trekhaak wil monteren kun je hem beter in de klep hebben dan op de bumper anders zit die haak er weer voor Dat heb je bijv. bij zo’n Fiat Brava (weet ik omdat ik iemand ken die dat had, maar toch steeds door apk kwam )
- CX 25 GTi Turbo 2
Autofan schreef:Arjan Verkade schreef:
Dat zie je wel vaker dat die kentekenplaten niet op een lekkere plaats zitten. Vooral als je een trekhaak wil monteren kun je hem beter in de klep hebben dan op de bumper anders zit die haak er weer voor Dat heb je bijv. bij zo’n Fiat Brava (weet ik omdat ik iemand ken die dat had, maar toch steeds door apk kwam )
Wat denk je van een 205:
Als je aangehouden wordt kan die er gewoon afgehaald worden
Goed wordt een beetje offtopic
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Arjan Verkade schreef:
Wat denk je van een 205:
Als je aangehouden wordt kan die er gewoon afgehaald worden
Goed wordt een beetje offtopic
Ja, maar dan ben je er al te laat mee om onder de boete uit te komen. Zou wel makkelijk zijn, kan je eerst langs alle flitspalen rijden zonder dat je kenteken leesbaar is en als je aangehouden wordt haal je de haak eraf en mag je zo doorrijden Daar trapt oom agent helaas niet in.
Eveneens ben ik tevens ook.
- CX 25 GTi Turbo 2
Klopt, maar hij kan er als nog terplekke afgehaald worden.
Lukt dat niet dan zal dat heel snel moeten gebeuren en moet je daarna naar het buro om het te laten zien
Totaal aantal Berichten: 1154
- C5 2.0 16v Comfort
Volgens mij had de Lada Samara in de “sport” uitvoering ook z’on reflectorplaat achterop
Met z’n vieren in je Eendje.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Arjan Verkade schreef:
Klopt, maar hij kan er als nog terplekke afgehaald worden.
Lukt dat niet dan zal dat heel snel moeten gebeuren en moet je daarna naar het buro om het te laten zien
Ja, maar die bekeuring heb je dan al te pakken. Geintjes met onleesbare kentekens daar is oom agent vaak onverbiddelijk in, puur omdat je met een auto waarvan het kenteken niet leesbaar is overtredingen kan begaan zonder dat ze beboet kunnen worden. Ook als het kenteken tijdelijk niet leesbaar was door een afneembare trekhaak.
Als je plaat eraf is gevallen en je hebt hem los in de auto liggen dan krijg je ook een onverbiddelijke bon, of je moet ontzettend kunnen aantonen dat je op weg bent naar de garage die om de hoek is. En zelfs dan moet het humeur van de agent drastisch meewerken
Eveneens ben ik tevens ook.