20 van de 25
« Eerste  < Vorige 18 19 20 21 22 Volgende >  Laatste »
   
La GS de Bogarde. verkocht!
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 27 september 2010 10:02 PM
  [ # 286 ]

Zo, wat een Barbaar ben je dan! idiot

Citroen!

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 27 september 2010 10:03 PM
  [ # 287 ]

Halloooooooo het is een gebruiksartikel hoor! Op de sm zou ik dat ook rustig doen.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 27 september 2010 10:05 PM
  [ # 288 ]

nono

Citroen!

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 27 september 2010 10:06 PM
  [ # 289 ]

yeah

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 27 september 2010 10:07 PM
  [ # 290 ]

huh

Citroen!

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 27 september 2010 10:09 PM
  [ # 291 ]

ouwe 4 bak die niemand wil… hou nou op!

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 27 september 2010 10:20 PM
  [ # 292 ]

Tjonge, wat een oplossing. Laat ik maar niet zeggen wat ik ervan vind confused nono

Heb het wel vaker gezien (zullen die bakken van waterman wel zijn)maar zoveel moeite is het nauw ook weer niet om het op de juiste manier te doen.

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 28 september 2010 10:16 AM
  [ # 293 ]

Luister. Ik heb geen garage. Geen extra auto op het moment en geen zin om in de regen langer bezig te zijn dan strikt noodzakelijk. Het spruitstuk eraf halen is veel werk en vervolgens moet ik dan weer nieuwe pakkingen hebben. Nu is het voor eens en altijd klaar. Als het randje straks vies is ziet niemand het meer.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 28 september 2010 10:19 AM
  [ # 294 ]
citro-power schreef:

Heb het wel vaker gezien (zullen die bakken van waterman wel zijn)maar zoveel moeite is het nauw ook weer niet om het op de juiste manier te doen.

Ja hoor. Je moet niet zo denigrerend doen vrind… . Ik zal het nog effe uitleggen, want kennelijk snappen mensen niet hoe het er 15 jaar gelden aan toe ging bij het GS en GSA onderhoud. Vroeger werden GS’en en GSA’s uitsluitend door nietsgevers bereden. Zeg maar de bx-rijders van nu. ( bogaard kan dat beamen) Ging het ding stuk, dan moest het zo snel en goedkoop mogelijk worden opgelost. Als je in een garage werkt, dan doe je wat je baas zegt en ga je niet lopen neuzelen dat je het “zonde"vind. Het was ook helemaal niet zonde want 90% van die auto’s waren zo rot als een tuinhek van 40 jaar oud. Die dingen haalde de volgende apk niet eens. Kortom: niet zo zeuren en gewoon een stuk uit de bak slaan. Zelfs bij de dealers deden ze dat. Mooi werken is leuk, maar de klant moet het wel kunnen en willen betalen. Klaar.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 28 september 2010 02:08 PM
  [ # 295 ]
waterman schreef:
citro-power schreef:

Heb het wel vaker gezien (zullen die bakken van waterman wel zijn)maar zoveel moeite is het nauw ook weer niet om het op de juiste manier te doen.

Ja hoor. Je moet niet zo denigrerend doen vrind… . .

Even rustig reageren graag. Dit slaat nergens op. Het was grappig bedoelt hoor….

Zal het er in het vervolg wel Wink  Laughing bij zetten.

En ja, ik snap ook wel dat het een goedkope oplossing is en dat het vroeger erg vaak gedaan werd en de reden ervan.
Heb ook nog wel een paar sloopbakken in de schuur liggen waar een hoek uit is.

Maar daarom mag ik het toch wel zonde vinden als GS/A liefhebber?

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 28 september 2010 02:15 PM
  [ # 296 ]

Natuurlijk mag je het zonde vinden. Op een mooie, originele of gerestuareerde auto is het ook zonde. Maar op een ding dat gewoon gebruikt wordt en over 3 jaar is opgelost maakt het niets uit.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 28 september 2010 02:25 PM
  [ # 297 ]
waterman schreef:

Natuurlijk mag je het zonde vinden. Op een mooie, originele of gerestuareerde auto is het ook zonde. Maar op een ding dat gewoon gebruikt wordt en over 3 jaar is opgelost maakt het niets uit.

Tuurlijk, ben ik helemaal met je eens maar goede onderdelen worden schaars (helemaal bakken) van GS’en en de rest van de GS kan dan wel opgelost zijn over 3 jaar of zo maar de motor en bak niet.

Zoals ik al zei heb ik verschillende goede bakken liggen met een hoek eraf. Geen mens wil die kopen. Je raakt ze totaal niet kwijt.

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 28 september 2010 02:33 PM
  [ # 298 ]

Kijk, dat ik dat hoekje er met een moker uithaal is lomp te noemen. Maar het weghalen van een stukje bak zie ik wel als een verbetering aan het geheel. Dat je een inlaatspruitstuk (op een LUCHTGEKOELDE motor) moet verwijderen om een startmotor te verwisselen is natuurlijk VAN DE ZOTTE!

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 28 september 2010 02:45 PM
  [ # 299 ]

Ja, dat is ook geen leuke constructie, maar ja, daar was Citroen goed in uit die jaren. En nu nog wel denk ik.

Handiger was geweest dat ze de uitsparing er standaard in gezet hadden.

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 28 september 2010 06:37 PM
  [ # 300 ]

Een (Spaanse) Femsa startmotor kan er wel uit zonder spruitstuk verwijdering. Nu vind ik het eraf halen van dat spruitstuk geen klus van uren. Nieuwe pakkingen? Kan, hoeft niet.

Citroen!

Profiel  
 
 
20 van de 25
« Eerste  < Vorige 18 19 20 21 22 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook