Totaal aantal Berichten: 298
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
In het zojuist verschenen CitroExpert nr. 6 van jaargang 12 wordt de belangstelling gepeild voor een bezoek aan het Conservatoire.
Er is een maximum van 40 deelnemers, dus je moet er wel redelijk vlot bij zijn.
Stuur een mail naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) +
aantal personen
eigen vervoer of bus
alleen bezichtiging conservatoire of ook Parijs met C42 showroom
mei/juni of het najaar
Ik ga er vanuit dat het alleen voor lezers is van dit prachtige blad.
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Voor de liefhebbers heb ik hier een aantal foto’s staan van hetgeen je daar kunt verwachten. En het is absoluut de moeite waard!
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Het is absoluut de moeite waard. Wel jammer dat ze niet meer ruimte hebben om er een echt ruim opgezet museum van te maken. Maar wat er staat is absoluut de moeite waard!
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Jowwwwwww,
Fijn dit te lezen! Heb meteen gemaild en hoop dat ik er dit jaar bij kan zijn… Vorig jaar viel ik er helaas buiten. Altijd al een droom van me geweest daar heen te gaan… Duimduimduim!
Daan
Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 - Citroen Dyane Confort 1982 - Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo
Daantje schreef:Jowwwwwww,
Fijn dit te lezen! Heb meteen gemaild en hoop dat ik er dit jaar bij kan zijn… Vorig jaar viel ik er helaas buiten. Altijd al een droom van me geweest daar heen te gaan… Duimduimduim!
Daan
Het is absoluut de moeite waard om te gaan kijken. Maar ik ben er al eens geweest en dus houd ik de mogelijkheid nu open voor anderen die het nog niet gezien hebben.
Kijk, dat waardeer ik bijzonder! Liefhebbers voor liefhebbers…
Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 - Citroen Dyane Confort 1982 - Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo
Ik ben er vorig jaar al geweest met het Citroën-Forum en dat was een enorm geslaagde dag! Ik denk er nog vaak aan terug…
Ik hoop voor de 40 deelnemers van CitroExpert, dat er minstens iemand bij is die Frans spreekt, want de man van het Conservatoire spreekt geen Engels. Vorig jaar heb ik alles vertaald, dus als het moet wil ik wel weer mee.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Mailtje onderweg. Leuk ritje voor met de HY!
Ik hoop dat ik nog op tijd ben.
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ja, als je kan moet je gewoon gaan! Het conservatoire is een geweldige ervaring voor Citrofielen!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
XBXG schreef:Ik ben er vorig jaar al geweest met het Citroën-Forum en dat was een enorm geslaagde dag! Ik denk er nog vaak aan terug…
Ik hoop voor de 40 deelnemers van CitroExpert, dat er minstens iemand bij is die Frans spreekt, want de man van het Conservatoire spreekt geen Engels. Vorig jaar heb ik alles vertaald, dus als het moet wil ik wel weer mee.
ben in oktober ook uitgenodigd samen met mijn garageman, maar wij hadden wel een tolk in engels ook waren er 20 denen aanwezig van een citroenclub. maar zeker de moeite waard !!
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 27925
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Is dat alleen voor leden van het blad of niet?
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Jep, ik zit og erg te twijfelen aangezien ik daar natuurlijk nooit vrij van krijg van school, en vervoer (of ik moet me pa zo gek krijgen). Ik denk dat ik wacht op m’‘n veolgende kans
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Kunnen we niet een x met het forum heen?
fiorano schreef:Jep, ik zit og erg te twijfelen aangezien ik daar natuurlijk nooit vrij van krijg van school, en vervoer (of ik moet me pa zo gek krijgen). Ik denk dat ik wacht op m’‘n veolgende kans
Ik kreeg wel gewoon vrij van school
‘Ik wil dan en dan een dag vrij’
- ‘Waarom dan?’
‘Ik kan naar het citroën museum in parijs’
- ‘Oh, het zal ook eens niet om auto’s gaan bij jou. Nouja okee.’
Was wel erg cool toen! (met het cifo)
Absoluut de moeite waard!
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Als ze bij mij opschool geen vrij zouden geven, kunnen ze het dak op, ik ben er dan gewoon niet
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Visa 1.4 TRS schreef:Kunnen we niet een x met het forum heen?
Check het 2e bericht eens?
Kortom, daarvoor ben je te laat!
En het school-probleem, daat zou ik mijn creativiteit op los laten. ALs je de kans krijgt om te gaan, moet je dat absoluut niet laten!