Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Het oude topic >> klik!
De OP;
[quote data=”” author=“patje74” date=“1252147597”]Wat?
Om het verse meeting-seizoen van 2008 in te luiden, leek het ons leuk om een nieuwjaarsmeeting te organiseren. Er zal dus ruim gelegenheid zijn om elkaar een gelukkig nieuwjaar te wensen, nieuwe mensen te leren kennen en elkaars voitures te aanschouwen. Er zal tevens en professionele fotograaf aanwezig zijn die alle wagens netjes op de kiek zet. Deze foto’s zijn naderhand op origineel formaat vanaf [url=http://www.citrofiel.net]http://www.citrofiel.net [/url] (nog niet online) te downloaden, zodat je ze eventueel zelf kunt afdrukken.
Uiteraard kan er een verse bak koffie gedronken kunnen worden en is er verse ambachtelijk gemaakte snert. Mocht het ondanks dat nog te koud zijn, dan kun je binnen in onze schuur even opwarmen bij het hittekanon.
Hiernaast zijn we nog met een aantal dingen bezig, hierover later meer.
Waar?
Op het plein voor onze sleutelschuur in Berlikum. Het adres is; Tichelersdijk 26 9041 EP Berlikum. Plan je route hier!
Aanvang?
Je bent welkom vanaf 13:00. Iedereen is welkom, de toegang is gratis, evenals de koffie en snert en eventuele andere versnaperingen.
De organisatie;
Ligt in handen van Emiel, Elmer en Patrick. Emiel en Patrick zijn vaste huurders en sleutelaars van de sleutelloods waar het gebeuren plaats gaat vinden, Elmer is vaste gast-sleutelaar met zijn wit/grijs/modder/oliekleurige BX Break/rijdende werkplaats, beter bekend staande als “Criezel”.
Tot slot…
Om deze meeting mogelijk te maken, hebben wij toestemming en medewerking gekregen van onze huurbaas. Bij succes willen wij dit uiteraard herhalen, wellicht is het zelfs een idee om er een jaarlijks terugkerend evenement van te maken. Hiervoor is het noodzakelijk dat niet alleen wij het een succes vinden, maar ook de huurbaas. Hoewel veel zaken vanzelfsprekend zijn, willen wij toch een aantal dingen vragen;
Bij de ingang van onze loods is een vuilniszak, graag daarin het vuilnis deponeren. Geen racewedstrijden, geen geluidswedstrijden, en er mag niet gesleuteld worden op het terrein. Kortom, de huurbaas en alle omwonenden moeten geen overlast van ons hebben, anders is een herhaling zeker uitgesloten.
Zou iedereen die van plan is te komen, onderstaand lijstje willen aanvullen en in zijn bericht willen plaatsen?
[list]Aanwezigen:
Patje74
Lelijke eend
BX19trs `
Alexxxxx
eXpelliarMus
Goofblikscha
PrutsyLJ
peije1979
Xsara Coupe
XBXG
xm’metje
Alexxxxx
Digidaan
toniclight
geoathc35
Daan88
citrospeeds
Art
GertXM
bxtrdturbo
eXaMple
stefaan5089
Douwe
Elpee/Jitze
Janvb
Peteryed
Patri
Hogervp
Serge
Maurits
Blooper1963
mkatgert
Harm
Visa 1.4 TRS
mssl
citroen23
toniclight
Jaco
Peteryed
wyedema
Doen hun best erbij te zijn:
tilanus
ieksEmmu
knäckor
woutersmits
mathijs
ZX19D
GWHENDRIKS2
Janvb’s ega
graddus
CitroenAZU
[/list:u]
Bedankt voor jullie medewerking en tot dan!
Patrick, Elmer en Emiel
Update 01-01-08
Verzamelpunten;
[list]Vanuit Amsterdam;
Esso Middelsloot, net voorbij Afrit 6 bij Purmerend op de A7
We verzamelen daar vanaf 11.00 uur en vertrekken om 11.30 uur.
Wellicht komt er nog een verzamelplek vlak voor de Afsluitdijk, maar daarover is nog niets bekend.[/list:u]
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Wat vind je van ons meeting-logo?
Even back ontopic. Heb ik het goed begrepen dat er al iemand vet mee gaat nemen? Er komt een vetpot mee in de refobak, dus hoef ik enkel nog te zorgen voor 80 dellen en saus. (en andere niet-snack-gerelateerde zaken natuurlijk.)
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Whahahaha! Meesterlijk logo!
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
hahahahaha, prachtig logo zo!
wellicht nog een kleine aanvulling: de kolonne pikt om circa 11.45 uur te Wieringerwerf minstens 1 forummer op.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
patje74 schreef:Er komt een vetpot mee in de refobak, dus hoef ik enkel nog te zorgen voor 80 dellen en saus.
Het word hoogst waarschijnlijk de gezins-sludgepan. Die heeft een inhoud van 4 liter. Het huidige vet is ook wel aan vervanging toe, dus dat komt goed uit
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Oh ja, voor wat betreft de deelnemerslijst. Er zijn de laatste pagina’s een aantal afgevallen en bijgekomen. Het belangrijkste is dat we een behoorlijke indicatie hebben zodat we daar onze inkoop op kunnen afstemmen. Ik ga hem dus niet meer actief bij houden.
Als ik het zo lees zijn er inmiddels vetpotten genoeg dan hoef ik niet 1 te regelen. Berlikum zal wel opschrikken met al die citroens. Heb er zin aan
nog twee nachtjes slapen.
- 2CV 6 Special
Regel dat nu wel even goed!!!
Zal ons toch gebeuren dat er wel frikandellen zijn,maar geen pot….
Jeroen
Hoeveel liter olie moet ik meenemen?
Check!
- 2CV 6 Special
- 2CV 6 Special
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 79
- Xantia 1.8i 16V Millesime
patje74 schreef:Even back ontopic. Heb ik het goed begrepen dat er al iemand vet mee gaat nemen? Er komt een vetpot mee in de refobak, dus hoef ik enkel nog te zorgen voor 80 dellen en saus. (en andere niet-snack-gerelateerde zaken natuurlijk.)
Ik neem sowieso ook genoeg vet mee voor een pan!
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Is er al bekend wie in welk type Citroen komt?
Ik kom met de AZU uit 1957.
Jeroen en Patrick, komen jullie met de Ami’s?? Die zou ik graag eens zien!