Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
- 2CV 6 Special
Ik had Graddus nog wel even verwacht met de laatste stand van zaken.
Die derde cx komt geheel onverwacht natuurlijk, maar zal buiten de poort parkeren.
- 2CV 6 Special
jaco schreef:Die derde komt geheel onverwacht natuurlijk, maar zal buiten de poort parkeren.
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
toniclight schreef:Ik had Graddus nog wel even verwacht met de laatste stand van zaken.
Ik denk dat ie naarstig op zoek is naar een liter olie.
Nu je het zegt, Graddus: is de kans dat je er zaterdag ook bent vandaag nog gestegen? Met hoeveel procent en op hoeveel procent staat het totaal nu?
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Ik kom zaterdag niet met de visa.
Rijd nu met m`n oom mee omdat ik vanmiddag een klein snelheids probleempje heb gehad . Verzin zelf de rest maar
- 2CV 6 Special
Niet nog een visa total loss he?
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
citrospeeds schreef:hey Patrick vind je het erg als ik mischien met de gouden 77er special kom? in plaats van de groene? ze begint toch wel een beetje olie te zeiken en de special is er helemaal klaar voor op kleppen stellen na dan
Maar dat is appeltje eitje bij een Gs voor de rest heb ik er erg veel zin in alleen de optocht er naar toe is al een feest.
Die gouden Special is echt een beauty! Mij hoor je niet klagen Dennis! Ja, die optocht wordt een topper. We komen vast wel op het nieuws.
Misschien een stuntje uithalen op de dijk, of een persbericht uitgeven?
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- 2CV 6 Special
Misschien een stuntje uithalen op de dijk
Jij moet alle zeilen bijzetten om de stoet bij te houden vrees ik.
Windkracht 7 op die dijk.
Jeroen
toniclight schreef:Dat is nu jammer.
Maar wat is er precies gebeurd dan?Jeroen
meer dan 50 te hard, rijbewijs kwijt?
Of hij heeft (had) een puntenrijbewijs en heeft zojuist z’n derde punt gescoord.
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
toniclight schreef:Dat is nu jammer.
Maar wat is er precies gebeurd dan?Jeroen
De Visa stond keuring onder de carpoort. Maar ik was met de 206 op pad en had het nogal druk en was geergerd en reed dus ff flink door. En toevallig reed er een videosurveillance auto en moest ik dus langs de kant en m`n rijbewijs inleveren.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Hmmm, als ik de stoet wil filmen dan moet de snelheid wel wat gematigd worden. Tot nu toe heb ik maar heel even de 120 aangetikt, maar met plezier doe ik dat niet. Ben toch wel voorzichtig in dit soort zaken. 100 is net mooi.
Zonde Visa 1.4 TRS, maar kom je nog op tv??
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Als we de stoet bij elkaar willen houden, moeten we sowieso niet te hard rijden. En iedereen wil natuurlijk graag op de film, dus dat komt wel goed Patrick.