6 van de 13
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »

Levertijd
ANP
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 41

Gepost: 28 februari 2008 12:12 AM
  [ # 76 ]

Re: nog een week

Melchior schreef:

Morgen verloopt de APK van mijn ingeruilde C5. Dat leek bij bestelling geen issue, maar inmiddels dus wel.

Kosten voor de dealer ???? Volgens Johan, lijkt me logisch

GC4P LB 2.0 16V EB6V LB gris aluminium
bluetooth + trekhaak
Sinds 5 mei 2008 kmstand 16.000

Profiel  

Melchior
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 839

Gepost: 28 februari 2008 01:11 AM
  [ # 77 ]

Ja hoor, geen discussiepunt. Over de dealer verder ook geen kwaad woord. Die baalt ook van de vertraging. Zijn inruil was gebaseerd op km stand etc. Komt inmiddels ook aardig wat bij want de C5 staat intussen ook niet stil.

Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014

‘Je mist meer dan je meemaakt’

Profiel  

Beno
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 268

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDi LB
Gepost: 29 februari 2008 12:19 AM
  [ # 78 ]
picasso77 schreef:

@robert_picasso: Inderdaad, vanuit de dealer pas 2 keer een nieuwe leverdatum (en van de LM een paar keer verkeerde berichtgeving, waardoor al met al ongeveer 4 weken verkl**t zijn Grrrr ).

Vandaag aan het einde van de dag zelf maar weer naar de garage gebeld en mevr. had nog een terugbelnotitie liggen Twisted Evil . Nee, de auto is nog niet in Nederland en het zal ca 11-12 weken gaan duren, dus ergens eind april Confused .

Da’s toch echt balen, man. Ik had de mijne ook een LB, maar dan met EB6V en in Gris Fer, binnen een paar weken. Misschien heeft mijn LM (Arval) een beetje meer druk gezet? Jammer dat je niet in omgeving Assen woont anders hadden we een keer kunnen gaan touren om je wat op te vrolijken…

Veel sterkte met wachten, maar geloof me, het is iedere minuut waard! Je hebt straks wat in haar prijsklasse met superstip de mooiste wagen is! En tot die tijd, gewoon veel dromen!
sleep

Profiel  

Melchior
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 839

Gepost: 09 maart 2008 11:59 PM
  [ # 79 ]

nog 3 dagen, na al 95 dagen wachten

Nou, eindelijk begint er schot in de zaak te komen. Drie weken na de aflevering bij de dealer wordt de coupé nou woensdagmiddag toch aan mij afgeleverd. Daar zit in mijn geval geen leasebedrijf tussen of zo waar het aan kan liggen. Het gaat alleen tussen de dealer en mij.
Waarom het allemaal toch zo lang duurt weet ik niet. De besteldatum was overigens 5 december, toen zou het nog 6 tot 8 weken zijn. Is nu dus 14 weken geworden.

Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014

‘Je mist meer dan je meemaakt’

Profiel  

djembe
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11

Gepost: 10 maart 2008 11:32 PM
  [ # 80 ]

Heeft er iemand ervaringen met de levertermijnen van Citroën, ik heb mijn allereerste aangekocht. Een C4 picasso 5pl. Vandaag met de dealer gebeld, die zie me dat er reeds een chassisnummer is. Wat volgens hen betekend dat de auto reeds gebouwd is, maar toch zou de leverdatum pas 14 april is. Lijkt me wel veel een maand om de auto van de fabriek tot bij de dealer te krijgen ?

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 11 maart 2008 01:21 AM
  [ # 81 ]

Dat slaat dus nergens op. Wanneer de auto uit Vigo vertrekt is ze binnen 1 tot 2 weken bij de dealer. (slechtste geval 2 weken)

Normaal kan je stellen dat vanaf het moment dat je auto een chassisnummer krijgt en dus definitief ingepland is op de productielijn, het nog 2 weken duurt voordat ze bij de dealer staat.

Dat is een lekker staaltje tijdrekkerij van je dealer, zeg… Confused

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 11 maart 2008 01:28 AM
  [ # 82 ]
tilanus schreef:

Dat slaat dus nergens op. Wanneer de auto uit Vigo vertrekt is ze binnen 1 tot 2 weken bij de dealer. (slechtste geval 2 weken)

Normaal kan je stellen dat vanaf het moment dat je auto een chassisnummer krijgt en dus definitief ingepland is op de productielijn, het nog 2 weken duurt voordat ze bij de dealer staat.

Dat is een lekker staaltje tijdrekkerij van je dealer, zeg… Confused

jep de C3 van mijn schoonouders is 20/12/07 gemaakt
en bij de dealer was ie al op 5/1/08

Profiel  

Sparks
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Gepost: 11 maart 2008 04:37 PM
  [ # 83 ]

dance dance dance HIJ IS BINNEN!!!!!!!  dance dance dance
Volgende week vrijdag ga ik hem ophalen in Almere…....

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 11 maart 2008 04:41 PM
  [ # 84 ]

Gefeliciteerd, Richard!!  Cool

Profiel  

Sparks
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 11 maart 2008 07:43 PM
  [ # 85 ]

Een vraagje: ik zoek al een tijdje op dit forum een bericht waarin wordt gesteld dat als je het chassisnummer weet je dit op een website kan invoeren, zodat je kan nakijken wat er allemaal aan opties en accessoires opzitten. Alleen kan ik dit niet meer vinden. Voor het geval men iets vergeten is Wink

Kan iemand mij weer op weg helpen hiermee?

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 11 maart 2008 07:44 PM
  [ # 86 ]
Sparks schreef:

Een vraagje: ik zoek al een tijdje op dit forum een bericht waarin wordt gesteld dat als je het chassisnummer weet je dit op een website kan invoeren, zodat je kan nakijken wat er allemaal aan opties en accessoires opzitten. Alleen kan ik dit niet meer vinden. Voor het geval men iets vergeten is Wink

Kan iemand mij weer op weg helpen hiermee?

http://service.citroen.com/
Wink

Profiel  

Sparks
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 12 maart 2008 09:42 AM
  [ # 87 ]
robert_picasso schreef:

Ik wacht ook op smart op een telefoontje uit Almere. Zal wel dezelfde dealer zijn als jij.

Dijkstra. Ik kijk volgende week vrijdag wel even of hij ertussen staat Wink

@ronama: Precies! Bedankt. Ik heb inmiddels een mailtje richting dealer gestuurd.

Profiel  

Sparks
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 12 maart 2008 04:45 PM
  [ # 88 ]

Net het chassisnummer doorgemaild gekregen van de dealer. Volgens mij zit alles erop wat erop moet zitten, inclusief lederen stuurwiel.

Nu wil ik alleen nog wat loskrijgen van de dealer. Omdat de bestelling door de LM is gedaan heb ik alleen telefonisch en via de mail contact gehad. Ik moet ze sowieso een mailtje sturen met de aanpassingen die ik wil:
- geen (reclame)stickers op de auto. Picasso mag blijven staan. Wink
- de Display CD Text voor MP3 tracks aanzetten
- alle portieren openen bij 1x indrukken van de sleutel
- zijgordijntjes voor de 3e zitrij
- rubberen/velours mat voor in de kofferbak

Een bosje bloemen of een fles wijn vind ik niks voor aflevering, maar zie liever de zijgordijntjes en/of de mat niet op de rekening verschijnen.
Heeft iemand nog suggesties hoe je dat het beste aan kan pakken?

Profiel  

fiorano
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 913

- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gepost: 12 maart 2008 04:47 PM
  [ # 89 ]

Ff onderhandellen met de dealer, dat ze hem bv niet helemaal hoeven aftanken, gewoon genoeg erin om naar de pomp te rijden zoiets ?

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  

Martijn de Ruijter
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1501

- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gepost: 12 maart 2008 04:55 PM
  [ # 90 ]
Sparks schreef:

Een bosje bloemen of een fles wijn vind ik niks voor aflevering, maar zie liever de zijgordijntjes en/of de mat niet op de rekening verschijnen.
Heeft iemand nog suggesties hoe je dat het beste aan kan pakken?

Met een glimlach, hopen op iets en rekenen op niets.  Wink

Sparks schreef:

....Omdat de bestelling door de LM is gedaan heb ik alleen telefonisch en via de mail contact gehad….

En juist daarom rekenen op niets. Dat je auto wordt geleverd door een dealer die door je LM wordt uitgezocht betekent vaak dat ze hem (haar, zo je wilt) met een héééééél kleine tot geen marge ‘mogen’ leveren. En dan blijft er voor extraatjes weinig over…..

Gr Martijn

Profiel  

6 van de 13
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook