Ik ben er als cateraar niet slecht vanaf gekomen wat betreft frikandellen
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Patrick’s eerste hap van een frikandel in 20 jaar. Prutsy kijkt goedkeurend toe.
Het lijkt ‘m wel te smaken. Zal hij straks nog een tweede lusten?
Ja hoor, die tweede gaat er ook met smaak in. Weer een verslaafde erbij. (en Raoul staat toe te kijken: en ik dan?)
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ik zal nog wel een uitgebreider verhaal schrijven, maar dat komt nog. Ik moet wel nog even kwijt dat ik je gemist heb op de meeting Wendela. Als trouwe caféklant bouw je toch wat met elkaar op nietwaar. ik kan je openingspost daarom ontzettend waarderen! Top.
Nog 1 foto van vanmiddag. Ik heb het genoegen mogen smaken om vanachter het stuur van die fijne Ami in het spoor van een Traction Avant uit 1949 te mogen rijden. Wat een indrukewekkend grote wagen is dat toch. Respect!
Marc, het was erg leuk leuk om je te ontmoeten. En wat heb je ons allemaal voor de gek gehouden zeg.
A poor lonesome cowboy, a long way from home…....
Filmpje:
Jaco de frikandellenvretert.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Mooie “sleutelmeeting” gehad. Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de geboden hulp bij mijn koelvloeistof lekkage.
In het speciaal Patrick, Emiel en Elmer voor o.a. gereedschap, buis, kvs en slangenklem.
Netjes geregeld allemaal deze meeting Alleen jammer dat ik zoveel tijd aan mijn eigen wagen kwijt was.
Maaruh zonder problemen thuis gekomen dus!! kan weer jaren mee
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Ziet er gezellig uit!
Van wie is die donkerrode BX 16 TRI? Die ken ik nog niet van het forum.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Die is van Nesto. De kleur is Rouge Florentin, in het echt nog veel mooier dan op de foto. Ik heb er zelf ook één gehad in die kleur, een 19 TZI, en bij het zien van de BX van Nesto kreeg ik best wel weer een beetje heimwee naar de mijne…
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Wauw!!! Wat een geweldige opkomst! Wat een sfeer! Wat een frikandellen! Maar, potjandorie, wat een wagens!
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden, in Friesland NB! Tijdens de aanloop hebben we niet geen enkele opmerking gelezen over de afstand, dat is al een bijzonderheid. Vervolgns komen er liefhebbers vanuit het hele land, en zelfs daarbuiten. Te gek! En dan ook nog eens nog eens een fors aantal!
Wat mij betreft aken we hier een gewoonte van, elke 2e zaterdag an het nieuwe jaar. Ik vond het fantastisch!!!
Iedereen bedankt!
Haha, ik zal wel goed moe zijn want ik las even “elke 2e zaterdag van de maand”... 1 keer per kwartaal vind ik wel genoeg hoor.
Ik sluit me aan bij de vorige sprekers/schrijvers
Was leuk enz
Zeker voor herhaling vatbaar misschien kunnen we thema meetingen bedenken anders moeten we nog een heel jaar wachten
bijv. kroketten ofzo
Citroen c32 Hilton XLS
Gek genoeg heb ik jou niet één keer zien snacken, Raoul. Veel praatjes, dat wel. Heeft er iemand bewijzen dat mssl een frikandel op heeft?
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
O ja, ik zie het. Niks gezegd. ops:
Maar voordat het alleen over de frikandellen gaat, de snert was ook errug lekker!
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières