Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Dat ziet er allemaal gezellig uit!
Ook bij Wendela trouwens…
@daan: mooie pics, ook van het dijktorentje, mooi stukkie architectuur!
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Voor de liefhebbers heb ik nog wat foto´s geupload van onderweg (o.a. Afsluitdijk) en in de gespot sectie van het desbetreffende type geplaatst.
Dus mocht je geen genoeg krijgen van uw aller voertuig, klik gerust verder….
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
garagestmarien schreef:Inderdaad. Bij volgende meetings graag een lijstje met kentekens of auto’s en de personen die erbij horen. Zou leuk zijn.
Ik heb bij mijn foto’s zoveel mogelijk namen gezocht.
De Rouge Florentin BX is van Nesto trouwens. Ik ben zijn echte naam kwijt, maar dat weet Raoul wel.
Met dank aan een oplettende meelezer zijn een aantal Citroëns toegevoegd aan een fotoregister:
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Goeie foto in je avatar Patrick
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, dat meen je niet!
Nou ja, het was dan ook een zeer, zeer, zeer bijzondere ervaring voor Patrick. Om na 20 jaar weer eens een frikandel te proeven.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Je ziet de spanning op mijn gezicht. Heb je ooit Balkenende zien eten tijdens een persconfrontatie? Er mocht echt niks misgaan en je “hoorde” ze kijken. Gaat die grijze dat redden….....
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Mijn wederhelft laat weten dat ze mijn toestemming tot deelname aan bijeenkomsten van dit forum opschort tot nader order. Ze dacht dat ik auto’s kijken was en nu leest ze hier overal dat het een citrodellenmeeting was. Punt een vindt ze het vrouwonvriendelijk en denigrerend en ten tweede wil ze weten waarom ze dan niet mee mocht
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
graddus schreef:...ten tweede wil ze weten waarom ze dan niet mee mocht
Exact, leg ons dat ook maar eens uit!
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Ze lust geen snert, frikandellen passen niet in haar dieet en ik was in de heilige overtuiging dat Doutzen wel zou gekomen zijn voor Friesland
Mijn wederhelft heeft al aangegeven dat ze de volgende keer ook mee wil, mits iedereen z’n wederhelft meeneemt.
Stefaan80nogwat liet ook al weten dat z’n vrouw de volgende keer mee wil en dat ze dan spaghetti wil.
1 + 1 = 2, dus volgend jaar komen de vrouwen mee zodat ze ons de hele dag goed kunnen verzorgen met koffie, thee, chocolademelk, maar ook een eersteklas maaltijd. Dan gaan wij wel lekker over auto’s lullen met elkaar.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
graddus schreef:Mijn wederhelft laat weten dat ze mijn toestemming tot deelname aan bijeenkomsten van dit forum opschort tot nader order. Ze dacht dat ik auto’s kijken was en nu leest ze hier overal dat het een citrodellenmeeting was. Punt een vindt ze het vrouwonvriendelijk en denigrerend en ten tweede wil ze weten waarom ze dan niet mee mocht
Neem haar de volgende keer maar mee, daarna wil ze nooit meer of juist wel!?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Ik zie het al helemaal voor me, de ene helft van het plein voor de autokwijlers, de andere helft voor het vrouwvolk ‘die van mij is de rest van de week weer met niets anders bezig’, ‘nou die van mij zal wel niet te genieten zijn dat de zijne roder is’ etc etc
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
HEEEE
Alleen Citrofielen! Ik houd niet van vrouwen. En zeker niet van vrouwen die geen verstand van auto’s hebben.
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
eXpelliarMus schreef:graddus schreef:Mijn wederhelft laat weten dat ze mijn toestemming tot deelname aan bijeenkomsten van dit forum opschort tot nader order. Ze dacht dat ik auto’s kijken was en nu leest ze hier overal dat het een citrodellenmeeting was. Punt een vindt ze het vrouwonvriendelijk en denigrerend en ten tweede wil ze weten waarom ze dan niet mee mocht
Neem haar de volgende keer maar mee, daarna wil ze nooit meer of juist wel!?
Ze kent mij en autobijeenkomsten Ze heeft mijn kinderlijke enthousiasme op citroretro in le mans de laatste keer meegemaakt
Het zal mij ook niets verbazen als mijn vrouw en ik dan met twee auto’s komen. Zij wil de hare er natuurlijk ook tussen zetten in de hoop dat er veel foto’s van gemaakt worden. En ze wil natuurlijk in de colonne meerijden.