gompy58 schreef:Nu ik de naam trouwens schrijf… tomietom stelt dat er twee berlikums zijn in nederland. een keer met een C en een keer met een K
Idd, volgens ons Mariette (onze navi, een Medion) zijn er ook 2.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Totaal aantal Berichten: 7799
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
patrijsraam schreef:DigiDaan schreef:patrijsraam schreef:
ik was die berlingorijder die jou inhaalde op de terugwegGele koplampen?
niet helemaal, Gold lampen wel geel maar iets meer licht
Verder was ‘ie donkergroen en met een gesloten cabine?
@Gompy, er is inderdaad nog een Berlicum vlakbij Den Bosch.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
je zult mara niet hebben nagedacht en de verkeerde kiezen
Overigens, ik heb zo stiekumpjes eens berlikum en omgeving in funda gezet… Nou nou, daar krijg je teminste nog iets voor je euro!
Toch eens met m’n baas gaan praten
gompy58 schreef:je zult mara niet hebben nagedacht en de verkeerde kiezen
Overigens, ik heb zo stiekumpjes eens berlikum en omgeving in funda gezet… Nou nou, daar krijg je teminste nog iets voor je euro!
ik heb een twee onder een kap huis met garage, oprit en bijzonder roylae tuin voor minder dan studerende vrienden die een 12 vierkante meter kamer hebben met gedeeld toilet douche en keuken :’)
Totaal aantal Berichten: 403
- Overig 350 NDP
- Berlingo 1.6 hdi multispace
- Overig 450 NYDP ( in onderdelen)
DigiDaan schreef:
Verder was ‘ie donkergroen en met een gesloten cabine
Donker blauw
Wat een leuk filmpje patrick echt heel leuk om het terug te zien.
We hebben wel wat losgemaakt daar in berlicum dat er zelfs reporters eropaf gestuurd werden. ze hebben er wel een leuk verslag over de ami6
van gemaakt. en hondertwintig is nog een lachertje voor een 1015super hoor Patrick ze kunnen nog veel meer toeren hebben 140km per uur moet geen probleem zijn
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Kom ik notabene nog een filmpje tegen waar Patrick volgens mij wel over de 120 heen gaat:
http://nl.youtube.com/watch?v=BIKYB8lo00k
Alexxxxx schreef:gompy58 schreef:je zult mara niet hebben nagedacht en de verkeerde kiezen
ik heb een twee onder een kap huis met garage, oprit en bijzonder roylae tuin voor minder dan studerende vrienden die een 12 vierkante meter kamer hebben met gedeeld toilet douche en keuken :’)
ach als ik voor iedere keer dat ik overwoog om naar het Friese te verkassen een euro in de pot had gedaan… dan had ik ook zoiets gehad… met een paar leuke troenen op de oprit…
wrom doet ikut dan nie….
Wel goed inburgeren hoor, we willen hier geen mensen hebben te wonen die hollands blijven spreken.
Hier mijn foto’s:
http://s188.photobucket.com/albums/z42/stefaan5089/Berlikum/
AX 1.0 Tonic ‘95
Heerlijk om nog eens even wat foto’s te zien. Dat doet me weer even wegdromen.
Overigens respect dat je helemaal vanuit België naar Berlikum bent gekomen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ach, mijn vrouw moest in Zaandam zijn, en dan koppel ik het nuttige aan het aangename
Heh een rondje NL gedaan: Haaltert (B)>Zaandam> Mijdrecht (AX spullen ophalen) > Delft (nog AX spullen) > Berlikum > Zaandam > Haaltert. In totaal 920 Km gedaan die dag
Heb me wel heel goed geamuseerd.
AX 1.0 Tonic ‘95
Op de terugweg heb je zelfs nog een stuk met de colonne mee kunnen rijden. Hoeveel leuker kan het worden?
stefaan5089 schreef:Haaltert (B)>Zaandam> Mijdrecht (AX spullen ophalen) > Delft (nog AX spullen) > Berlikum > Zaandam > Haaltert.
Dat is een logische route.
Vooral om vanaf Zaandam weer terug te rijden naar Mijdrecht en dan weer verder zuidelijk naar Delft.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Idd, maar dat kwam omdat ik al om 9u30 in Zaandam stond en pas om 11u had afgesproken in Delft.
Idd Jaco, Ik heb me nog FF laten afzakken toen ik de kolonne zag op de terugweg. Prachtig die vele gele (en ook witte) lampen in de spiegel. Denk dat ik volgende keer ook mee rij in de kolonne op de heenreis
Fantastisch om deze bolides op de autoweg te zien.
AX 1.0 Tonic ‘95