FmXXX-STanie schreef:CX-power schreef:kabelboom.
kom maar halen…
Als er maar niet in geknipt is en wordt.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
nee allez zit er nog gewoon in..
alleen de abs hou iik zelf voor de rest gaat alles weg.
trouwens moet ik ook ff eten enzo regelen ??
Bumpers, mistlampen, aandrijfassen, versnellingsbak, radiator, uitlaat met kat, hoedenplank, sportstuur, achterschijven en blokken, inspuitrail met injectoren, luchtweger, gasklep, rubberen slag tussen filter en gasklep, computer, thermostaathuis met koelslangen van en naar radiator.
Heb je toevallig nog een setje achterbollen van een 16/19 Break liggen, die 500 cc gevallen?
Wat is eigenlijk precies de reden van sloop (behalve een slechte prijs), oftewel was er een en ander kapot?
FransT
FransTBX schreef:Bumpers, mistlampen, aandrijfassen, versnellingsbak, radiator, uitlaat met kat, hoedenplank, sportstuur, achterschijven en blokken, inspuitrail met injectoren, luchtweger, gasklep, rubberen slag tussen filter en gasklep, computer, thermostaathuis met koelslangen van en naar radiator.
Heb je toevallig nog een setje achterbollen van een 16/19 Break liggen, die 500 cc gevallen?
Wat is eigenlijk precies de reden van sloop (behalve een slechte prijs), oftewel was er een en ander kapot?
FransT
Kun je net zo goed, heel de auto meenemen
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Heeft de auto nog een CV ab?
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 254
- Xsara 1.6i coupe automaat
Passen die velgen onder mijn Xantia? (1.8 sx 1994)
Zo ja, evt. wel belangstelling.
Liever oud en Frans, dan nieuw en Japans
FransTBX schreef:Bumpers, mistlampen, aandrijfassen, versnellingsbak, radiator, uitlaat met kat, hoedenplank, sportstuur, achterschijven en blokken, inspuitrail met injectoren, luchtweger, gasklep, rubberen slag tussen filter en gasklep, computer, thermostaathuis met koelslangen van en naar radiator.
FransT
de kop is wer aan het lekken gegaan..
captain schreef:Passen die velgen onder mijn Xantia? (1.8 sx 1994)
Zo ja, evt. wel belangstelling.
ik denk van wel..
het schijnt dat erg veel velgen van citroen op andere citroens passen..
maar ik zeg het niet met zekerheid…
HD pomp kan ik wel gebruiken.
mpostma schreef:HD pomp kan ik wel gebruiken.
nouja je kunt langskomen..
het zit er nu nog op…
zaterdag begint het om 1 uur.. !
geef even een PB als je langs komen..
de sloop meeting gaat nogsteeds door..
iedereen die komt moet mij in de loop van deze week even een pb’tje geven
dus kom maar op met jullie pb’s
middenarmsteun?
Ik heb dit weekend helemaal vol zitten, dus ik kan sowieso niet langs komen.