![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_8956.jpg)
Totaal aantal Berichten: 481
- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDiF EB6V Exclusive
C4 Berline schreef:Slecht ben ik er niet geweest en net om de hoek maar bij die op de bredabaan voel ik me beter.
Zolang je niet naar deurne gaat bij garage C@#$|£ maar dat is een ander verhaal.
Bij citroën antwerpen (wilrijk) heb ik ook m’n wagen gekocht en als ze willen gaat het wel sneller maar de wil ontbreekt er soms.
ok, bedankt voor de uitleg, Deurne bedoel je waarschijnlijk op bisschoppenhoflaan, maar daar ga ik zowiezo niet, heb daar gaan horen voor auto, en uiteindelijk op andere plaats gekocht, dan doe ik daar liefst geen onderhoud ops: .
24-01-2002 tot 5-11-2007: Ford Focus 1.8 TDDI 90pk Colour Collection
5-11-2007 tot 31-03-2011: Citroën Grand C4 Picasso 1.6 HDiF 110pk EGMV Exclusive - Icare
07-2011: Volkswagen Touran 1.6 crTDI 105pk Bluemotion dpf.
Gunther schreef:C4 Berline schreef:Slecht ben ik er niet geweest en net om de hoek maar bij die op de bredabaan voel ik me beter.
Zolang je niet naar deurne gaat bij garage C@r$y maar dat is een ander verhaalok, bedankt voor de uitleg, Deurne bedoel je waarschijnlijk op bisschoppenhoflaan, maar daar ga ik zowiezo niet, heb daar gaan horen voor auto, en uiteindelijk op andere plaats gekocht, dan doe ik daar liefst geen onderhoud
ops: .
Het was een andere en lijkt op C@r$y
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_8956.jpg)
Totaal aantal Berichten: 481
- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDiF EB6V Exclusive
C4 Berline schreef:Gunther schreef:C4 Berline schreef:Slecht ben ik er niet geweest en net om de hoek maar bij die op de bredabaan voel ik me beter.
Zolang je niet naar deurne gaat bij garage C@r$y maar dat is een ander verhaalok, bedankt voor de uitleg, Deurne bedoel je waarschijnlijk op bisschoppenhoflaan, maar daar ga ik zowiezo niet, heb daar gaan horen voor auto, en uiteindelijk op andere plaats gekocht, dan doe ik daar liefst geen onderhoud
ops: .
Het was een andere en lijkt op C@r$y
![]()
ok, die kende ik niet, ga ik zeker niet dan,
24-01-2002 tot 5-11-2007: Ford Focus 1.8 TDDI 90pk Colour Collection
5-11-2007 tot 31-03-2011: Citroën Grand C4 Picasso 1.6 HDiF 110pk EGMV Exclusive - Icare
07-2011: Volkswagen Touran 1.6 crTDI 105pk Bluemotion dpf.
Wacht even De verkoper in Belgie levert de auto zelf niet af , maar laat een monteur dat doen
Idd. een monteur leg alle “snufjes” uit (er worden er steeds vergeten) en de verkoper schud je de hand en de poort gaat open om buiten te rijden.
De auto stond wel onder een rode doek die werd weggehaald als je de ruimte binnenkomt.
Mijn vriend Asterix zei het al, “vreemde jongens die Belgen.”
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
GrandPicasso schreef:Mijn vriend Asterix zei het al, “vreemde jongens die Belgen.”
![]()
Was dat niet rare jongens die romeinen
En die zeiden dat de Belgen de dapperste aller galliërs waren
Volgens mij vonden ze iedereen rare jongens
En ja, ik weet het, we zijn weer lekker fftopic
Groetjes
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
patrickvdeurzen schreef:Wacht even
De verkoper in Belgie levert de auto zelf niet af , maar laat een monteur dat doen
![]()
dat geldt toch niet voor elke garage