1 van de 4
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

Uitdeuken zonder spuiten op Citroen Forum Voorjaarsmeeting
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 19 januari 2008 01:46 PM

Zoals eerder in het topic van de meeting gezegd zijn we als evenementencommissie bezig geweest met wat extra’s voor de leden op deze meeting. Zo hebben we contact gehad met een aantal bedrijven die uitdeuken zonder spuiten doen.
Voor degenen die niet zo bekend zijn met uitdeuken zonder spuiten hier een uitleg van internet:

Wat is restylen?
Ook wel uitdeuken zonder spuiten genoemd, is een efficiënte en kostenbesparende reparatietechniek. Deuken worden uit de carrosserie gehaald zonder dat de lak wordt aangetast. Het is een kosten besparende techniek, als de lak niet beschadigd is. Het grote voordeel is dat u geen kleurverschil ziet en deze reparatietechniek is ook nog eens milieuvriendelijk

Wanneer restylen?
Diverse deukjes ter grootte van een 2 euro muntstuk, maar iets grotere deuken kunnen wij meestal ook met succes herstellen. Het zijn meestal deuken als gevolg van winkelkarretjes, een openslaande portier, parkeerschade, hagelschade etc. Gewapend met speciaal gereedschap en een speciale lamp halen onze vakbekwame monteurs het deukje uit de carrosserie, zonder dat hierbij lakschade optreedt.

Speciaal voor de meeting hebben we een aanbiedingsprijs kunnen regelen.

20 Euro per deuk.

Om deze prijs te kunnen aanbieden aan jullie moeten we echter wel minimaal 15 deukjes garanderen. Daarom dit aparte topic waarin jullie je kunnen aanmelden. Als je je aanmeldt zit je in principe wel vast aan je plaats, tenzij je iemand anders kan regelen of we ver over de 15 aanmeldingen gaan.

Graag deze lijst aanvullen als je intresse hebt:

Naam:                                      Aantal deukjes:
1
2
3

Deze prijs geldt dus alleen voor deze meet. Normaal ligt deze prijs stukken hoger!

Let op, het herstel is iets wat door de uitdeuker zelf gebeurd en het forum is dan ook niet aansprakelijk als er iets mis mocht gaan.

Citroen Forum Evenementen Commissie

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 19 januari 2008 02:24 PM
  [ # 1 ]

Re: Uitdeuken zonder spuiten op Citroen Forum Voorjaarsmeeti

Hier heb ik wel belangstelling voor. Mijn turbodiesel zit vol met kleine deukjes waarvan ik er toch wel een paar wil laten herstellen en normaal komt dat er maar niet van.

Ik weet niet hoeveel deukjes precies (auto staat nu in de garagebox) maar volgens mij heb ik al genoeg deuken om ze te laten komen Mr. Green

Nou goed, laat ik ze eerst maar concentreren op de 3 ergste. Indien de belangstelling twijfelachtig blijkt dan kan dit getal nog wel wat omhoog gebracht worden Cool

Naam:    Aantal deukjes:
mpostma   3

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 19 januari 2008 11:24 PM
  [ # 2 ]

Kijk, de eerste is er! Nog maar 12 te gaan om t door te laten gaan Laughing  Cool
Wie volgt? Very Happy

Xsara Coupe

Profiel  

Jdt
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 819

Gepost: 19 januari 2008 11:39 PM
  [ # 3 ]

Ik heb het al compleet laten doen afgelopen zomer en ik kan je verklappen dat er meer in je auto zullen zitten dan alleen jij ziet Wink  Very Happy

Profiel  

Gepost: 19 januari 2008 11:42 PM
  [ # 4 ]

Kan ik mijn vriendin ook voor 2 tientjes laten restylen Wink

Jammer dat mijn DS nu niet rijdt die heeft er 3 Sad

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 19 januari 2008 11:43 PM
  [ # 5 ]

Ik weet het… Heb mijn xsara ook al is laten doen. Je ziet er steeds meer Laughing  Ik dacht voor 3 te gaan, mocht er 8 afrekenen Laughing

Het is in ieder geval wel een lekker gevoel als je auto weer strak is!!

Xsara Coupe

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4323

Gepost: 19 januari 2008 11:44 PM
  [ # 6 ]

Tsja, kan ik wel aan beginnen,

maar die hele auto zit er vol mee, en dan om over de krassen nog maar te zwijgen.

Er is echt geen enkel deel plaatwerk die helemaal 100% schadevrij is.

Dus als ik dat laat doen, wordt het wel erg duur…... Wink

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 19 januari 2008 11:48 PM
  [ # 7 ]
BasisBIX schreef:

Tsja, kan ik wel aan beginnen,

maar die hele auto zit er vol mee, en dan om over de krassen nog maar te zwijgen.

Er is echt geen enkel deel plaatwerk die helemaal 100% schadevrij is.

Dus als ik dat laat doen, wordt het wel erg duur…... Wink

Sja, je zou de opvallende en erg lelijke deuken kunnen laten doen. Dan ben je daar in ieder geval vanaf.

Als t al te erg is, is er geen beginnen meer aan nee Laughing

Ik had er dan 8 en het is iig stukken beter dan alles overspuiten! had 1 deur, 1 dak, 1 achterscherm, nog 1 deur en ga zo maar door…. Verbazingwekkend wat ze kunnen!

Xsara Coupe

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4323

Gepost: 19 januari 2008 11:51 PM
  [ # 8 ]

Ik moet eigenlijk wel zeggen dat ik me niet echt meer stoor aan de krassen en deuken.  Het hoort voo rmij gewoon bij die auto, want zo kreeg ik hem

En als ik dat wel doe, plak ik er gewoon een sticker overheen….  LaughingLaughingWink

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 19 januari 2008 11:51 PM
  [ # 9 ]

Laughing  Laughing  Laughing

Xsara Coupe

Profiel  

langevelsloo
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 783

- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Gepost: 20 januari 2008 12:16 AM
  [ # 10 ]

Waar is de meeting?

Ik heb een paar deukjes die ik zou willen laten repareren.

DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 20 januari 2008 12:18 AM
  [ # 11 ]

Heusden, Noord-Brabant. Zie ook het andere topic in het aankondigingen deel of de link in de openingspost Wink
Altijd leuk natuurlijk, een dagje citroen Very Happy Cool

Xsara Coupe

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 20 januari 2008 12:19 AM
  [ # 12 ]

Ik heb er 1 die me heel erg stoort op de Xantia, maar die is *iets* te groot denk ik. Verder heb ik daarachter nog een heel lelijke buts veroorzaakt door een fiets. Alleen daar zit ook een dikke kras. Heeft het zin vraag ik me af…..

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 20 januari 2008 12:21 AM
  [ # 13 ]
PrutsyLJ schreef:

Ik heb er 1 die me heel erg stoort op de Xantia, maar die is *iets* te groot denk ik. Verder heb ik daarachter nog een heel lelijke buts veroorzaakt door een fiets. Alleen daar zit ook een dikke kras. Heeft het zin vraag ik me af…..

Anders stuur je mij even een foto, mn mailadres stuur ik wel even via pb. Dan stuur ik hem door aan die uitdeuker Wink
En als de deuk weg is, scheelt dat vaak al heel veel in t aanzicht…

Xsara Coupe

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 20 januari 2008 12:22 AM
  [ # 14 ]

Ik maak morgen ff een foto.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 20 januari 2008 12:23 AM
  [ # 15 ]

Ik denk dat ik er twee heb, dus schrijf me daar maar voor in…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

1 van de 4
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook