CLL Martin schreef:Nog een mooie kleur gevonden, een cabrio kleur geleverd van 61 tot 71;
Bleu Royal AC619, heeft misschien iemand een betere foto van een DS in die kleur?
fff klikken op de DS23IE pallas onder m’n avatar. dan krijg je d’r een grote foto bij anders kun je ‘m nog altijd in sneek eens vandichtbij bekijken bleu royal…..........staat ook vermeld als cabrio kleur in “de orginele DS” van Jan de Lange.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 1420
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Hele mooie sjieke kleur!
- 2CV 6 Club
2 weken geleden met Sjaak de Bollenboer naar A’dam gereden om het getint glas wat ik uit een sloper heb gehaald af te leverden en es te kijken hoe het allemaal met m’n aanstaande snoek is!
De 5 bak was er in gemonteerd, een hoop techniek al vervangen (koppeling, modern vliegwiel met nieuwe startmotor, 123 ontsteking, LPG was ingebouwd en er was een nieuwe kofferbakbodem in gelast, en nog een stukje dorpel waarvan ze dachten dat er roest in zat maar het zag er verder uit als nieuw!
Het zag er iig veel belovend uit, inmiddels zijn de deuren voorzien van nieuwe deurbakken en staat ze nu bij de spuiter en over een dikke maand moet ze toch wel op de oprit kunnen staan!
Totaal aantal Berichten: 3833
- CX 2200
- CX 2200
mooi werk!,
En wordt het de ‘cabrio’ kleur?
Wat ben jij eigenlijk kwijt voor het spuitwerk. De mijne moet ook namelijk.
Het lijkt er idd op dat je begin november kunt gaan sturen met je nieuwe dame.
Als ze nu bij de spuiter staat dan betekent het dat je inmiddels een kleur hebt gekozen. Ben benieuwd wat het is geworden.
Ennuh, hoe staat het met je Jaeger dash?
- 2CV 6 Club
Kleur die ik heb gekozen is AC200, oftewel, ZWART.
Ik vind dat toch de mooiste kleur voor een DS Pallas (al het chrome komt zo mooi uit dan), en dat met getint glas en zwart leer… Das gewoon sex!
Het Jaeger tableau is ook in de maak en dat met alle originele 69 onderdelen!
woutersmits schreef:mooi werk!,
Wat ben jij eigenlijk kwijt voor het spuitwerk. De mijne moet ook namelijk.
en de mijne ook… wat is een reële prijs..
enne wouter, heb jij iemand op het oog in de buurt van Nijmegen?
DS 20 Pallas DY3 hydr.1972
- 2CV 6 Club
AR last de deuren en demonteerd alles, en zo gaat de DS naar de spuiter, de spuiter deukt uit, plamuurt, schuurt enz, neemt er gelukkig wel de tijd voor om genoeg te laten harden, doet er 3 weken over.
Zo’n spuitbeurt als ik wil is duur, omdat de hele auto een andere kleur gaat krijgen, die kost 3000 euro….
Dan moet AR de hele auto nog opbouwen (strips, klinken, bekleding enz, enz)
Ik heb spuitwerk gezien van die spuiter en dat is echt
- CX 2200
- CX 2200
snoek1 schreef:woutersmits schreef:mooi werk!,
Wat ben jij eigenlijk kwijt voor het spuitwerk. De mijne moet ook namelijk.en de mijne ook… wat is een reële prijs..
enne wouter, heb jij iemand op het oog in de buurt van Nijmegen?
euhm, ja, iemand aan de weurtseweg, nannings. Op mijn omschrijving komt ie ook echter ook tussen de 2500 en 3000 qua prijs. Bij mij betekend dat schuren, plamuren/strak maken en spuiten, ook de binnenkanten deuren.
Staat overigens een ds cabrio binnen daar!
Wellicht kent iemand dat bedrijf? Dan graag per pb ervaringen (of in m’n eigen topic) sorrie martin..
Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Ja die spuiter van AR heeft mijn linkervoordeur gedaan en die is nu prachtig! (rest van de auto wordt steeds matter, dus ik moet volgend jaar ook aan een rondje plaatwerk).
Gaaf man!
- 2CV 6 Club
M’n DS is terug van de spuiter!
Maar helaas, ongespoten…
De spuiter die de DS-en voor AR altijd voorbewerkt en strak maakt en spuit had geen zin meer in DS-en, dus ze doen het “gewoon niet meer”..
Ze hebben de DS dus gewoon terug gebracht..
Ik begin zo langzamerhand te denken dat er een soort van vloek over mij rust oid.. Die gast doet dit 2 jaar, en net als mijn DS gedaan moet worden stop tie ermee… Maargoed we houden de moed erin..
Ar is nu druk opzoek naar een GOEDE spuiter…
Ik ben gisteren dus maar es weeste kijken en zo staat ze er nu bij,
gestraalde achterschermen en kofferklep, gelaste deuren en voorschermen, nieuwe bandjes zitten eronder, en de getinte voor en achterruit zijn geplaatst.
Owja, het is een DS sport! (zie tennisbal op de trekhaak!)
CLL Martin schreef:M’n DS is terug van de spuiter!
Maar helaas, ongespoten…
De spuiter die de DS-en voor AR altijd voorbewerkt en strak maakt en spuit had geen zin meer in DS-en, dus ze doen het “gewoon niet meer”..
Ze hebben de DS dus gewoon terug gebracht..Ik begin zo langzamerhand te denken dat er een soort van vloek over mij rust oid.. Die gast doet dit 2 jaar, en net als mijn DS gedaan moet worden stop tie ermee… Maargoed we houden de moed erin..
Ar is nu druk opzoek naar een GOEDE spuiter…Ik ben gisteren dus maar es weeste kijken en zo staat ze er nu bij,
gestraalde achterschermen en kofferklep, gelaste deuren en voorschermen, nieuwe bandjes zitten eronder, en de getinte voor en achterruit zijn geplaatst.Owja, het is een DS sport! (zie tennisbal op de trekhaak!)
das wel erg kloten zeg, mijn ouders laten hun DS spuiten bij AR in de buurt, alleen ben ik niet bekend met het resultaat.
waarom geen DSén meer spuiten ? .. is dat een vak apart dan oid?
zit er trouwens een deukje in je achterscherm of komt dat door de foto!
Mijn DS—> http://www.mijnalbum.nl/Album=7MAOESVD
- CX 2200
- CX 2200
er zijn wel meer spuiters die dssen niet graag doen, is gewoon een k-klus als ik het mag geloven.
CLL Martin schreef:M’n DS is terug van de spuiter!
Maar helaas, ongespoten…
Da’s behoorlijk kl*te voor je Martin. Ik hoop voor je dat ze snel een spuiter kunnen vinden die goed werk af kan leveren.
Totaal aantal Berichten: 1659
- ID/DS DSpécial Berline Confort
- Xsara 1.8i 8V Berline Ligne Prestige
- C5 2.0 16v Berline Caractère BVA
Vooral het afhangen van het plaatwerk…...dat lukt niemand meer, vandaag de dag
Copain van DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroën: DSpécial Confort Berline-02-1970-ONK
Xsara-N1, 1.8 8v BVA-1997
C5 2.0i 16v Berline Caractère BVA-2007
Peugeot 309 XR Plus, 1.4i-1991