Totaal aantal Berichten: 254
- Xsara 1.6i coupe automaat
Heb afgelopen woensdag een 2.0 activa bekeken, gekocht, en ga hem volgende week ophalen. Auto verkeert in nieuwstaat, 84.000 km. , 1996, en alle opties, w.o. lederen bekleding met ergonomie pakket. 5 nieuwe Michelins, 205/60/15. cruise control, airco, abs, etc. als ik hem heb opgehaald zal ik z.s.m. foto’s plaatsen!
Nu het volgende: ben benieuwd wie er allemaal ook zo’n auto rijden en misschien een soort van register op te stellen. Aangezien ik uit het hoge Noorden kom wil ik ook graag weten wie er in deze omgeving (prov. Groningen) ook in een activa rijden, misschien kunnen we dan een soort van meeting organiseren! Het gaat mij dan vnl. om het uitwisselen van ervaringen btf. onderhoud enz.
Groeten, Richard
Liever oud en Frans, dan nieuw en Japans
2.0 c.t. activa turbo
Als je kijkt naar de opties destijds werd met ergonomie pakket de elektrische stoelverstelling bedoelt. Voor zover ik weet zijn er niet zoveel auto’s mee verkocht. Hoeveel heeft jou auto gelopen en wat is het gem. verbruik ?
2.0 c.t. activa turbo
Ik hoop er ook veel plezier aan te beleven, maar dat zal de toekomst uitwijzen. Kan niet wachten tot ik hem op kan halen !
2.0 c.t. activa turbo
Bij deze eindelijk enkele foto’s
laat ik mij dan maar aansluiten bij De Activa club
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
2.0 c.t. activa turbo
Nou ja, activa club, was vooral heel benieuwd wie er in het noorden des lands nog meer in een activa rijden. Toch lijkt het me wel leuk om eens met een paar activa rijders ergens eens iets af te spreken. Vooral plaatjes schieten !
En natuurlijk ervaringen uitwisselen.
2.0 c.t. activa turbo
Nou, hij staat er. Kon niet langer wachten, heb donderdagmiddag vrij genomen en als een speer naar Eindhoven gereden. Wat een geweldige terugreis ! Dit gaat als de brandweer. Perfecte wegligging, heerlijke zetels.
Zal morgen even nieuwe plaatjes schieten.
2.0 c.t. activa turbo
Vandaag de kph’s binnengekregen, en gelijk met nwe platen met opgelegde letters gemonteerd!