Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Een leuke klus, bedankt voor de pics. Goed bezig Wouter!
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Wees maar zeker dat je die MXV’s NIET op je auto wil
Trouwens, in 165/70 waren het MXL’s.
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Citroenbx schreef:Wees maar zeker dat je die MXV’s NIET op je auto wil
Trouwens, in 165/70 waren het MXL’s.
MXL was zonder twijfel het meest geleverde bandentype onder de BX in de maat 165/70 R14. Maar ik weet héél zeker dat de GT en de 19 TRS berline geleverd werden op Michelin MXV’s in de maat 165/70 R14. Dit vanwege het sportievere karakter van deze auto’s. Kijk maar eens op de bandensticker in de A-stijl van een GT. Ik weet zeker dat hier bij Wouters auto staat aangegeven dat de auto op MXV’s in de maat 165/70 R14 geleverd is. Horen we dat ook donderdag?
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
check
Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Van onze 86’er GT kan ik me weinig herinneren, behave dat hij op MXV’s stond.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
ff wat anders: weet er iemand wat te doen met een (fabrieks)schuifdak dat niet meer verder open wil en niet meer dicht terwijl het motorke wel graag werken wil?
Nog even over band; ik heb een garageposter van een 16v mk1 die ook op MXV’s staat
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Ja, die wel ja, maar dat de 165/70 als MXV geleverd is wist ik niet, nu wel
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Mijn GT had ook nog MXV’s toen ik ‘m kocht.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Lees allemaal de GT folder nog maar eens na.
Wat daar voor kleffe zin in staat over de MXV; dat wil je echt niet weten
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
BasisBIX schreef:Lees allemaal de GT folder nog maar eens na.
Wat daar voor kleffe zin in staat over de MXV; dat wil je echt niet weten
:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Dat bedoel ik dus….
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
woutersmits schreef:ff wat anders: weet er iemand wat te doen met een (fabrieks)schuifdak dat niet meer verder open wil en niet meer dicht terwijl het motorke wel graag werken wil?
mogelijk vastgeroeste of gebroken geleidingen
auto is toch ook al enkele jaren niet meer gebruikt?
maar eea vergt toch wel kennis ivm demontage hemel etc
de citroen-liefhebber
Assitch schreef:woutersmits schreef:ff wat anders: weet er iemand wat te doen met een (fabrieks)schuifdak dat niet meer verder open wil en niet meer dicht terwijl het motorke wel graag werken wil?
mogelijk vastgeroeste of gebroken geleidingen
auto is toch ook al enkele jaren niet meer gebruikt?
maar eea vergt toch wel kennis ivm demontage hemel etc
Het gehele schufdak + hemel vervangen door een ander schuif/kantel dakkie uit een sloper, is het makkelijkst.
Heb ik bij mijn GT ook gedaan
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
zo! leidingen naar achter zitten en zijn dicht. BXje komte netjes omhoog.
Echter: een van de twee andere leidingen tegen het voorsub lekt nu (ook niet geheel onverwacht trouwens.
Daar dus ff de lengte van zoeken en volgende week deze beide leidingen vervangen..
Bij thuiskomst gemerkt dat de Digit nogal lekt bij (heftig) sturen. Wat kan dat zijn? een retour ofzo?
Ik moest bijvullen en na 160km weer.
overigens: er zit inderdaad een MXV onder, en het reservewiel is ook nog een MXV