4 van de 16
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
   
wtr’s GT vert cali, morgen eindelijk naar de nieuwe eigenaar
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 11 februari 2008 09:27 AM
  [ # 46 ]

Een leuke klus, bedankt voor de pics. Goed bezig Wouter!

Profiel  
 
Gepost: 11 februari 2008 11:37 AM
  [ # 47 ]

Wees maar zeker dat je die MXV’s NIET op je auto wil Wink
Trouwens, in 165/70 waren het MXL’s.

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
Toeters en bellen
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 249
Geregistreerd: 08-01-2007

Gepost: 11 februari 2008 12:28 PM
  [ # 48 ]
Citroenbx schreef:

Wees maar zeker dat je die MXV’s NIET op je auto wil Wink
Trouwens, in 165/70 waren het MXL’s.

MXL was zonder twijfel het meest geleverde bandentype onder de BX in de maat 165/70 R14. Maar ik weet héél zeker dat de GT en de 19 TRS berline geleverd werden op Michelin MXV’s in de maat 165/70 R14. Dit vanwege het sportievere karakter van deze auto’s. Kijk maar eens op de bandensticker in de A-stijl van een GT. Ik weet zeker dat hier bij Wouters auto staat aangegeven dat de auto op MXV’s in de maat 165/70 R14 geleverd is. Horen we dat ook donderdag?

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 11 februari 2008 06:30 PM
  [ # 49 ]

check

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 11 februari 2008 06:40 PM
  [ # 50 ]

Van onze 86’er GT kan ik me weinig herinneren, behave dat hij op MXV’s stond.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 11 februari 2008 06:44 PM
  [ # 51 ]

ff wat anders: weet er iemand wat te doen met een (fabrieks)schuifdak dat niet meer verder open wil en niet meer dicht terwijl het motorke wel graag werken wil?

Profiel  
 
GoofBlikscha
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2680
Geregistreerd: 16-01-2005

Gepost: 11 februari 2008 06:52 PM
  [ # 52 ]

Nog even over band; ik heb een garageposter van een 16v mk1 die ook op MXV’s staat Very Happy

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  
 
Gepost: 11 februari 2008 09:45 PM
  [ # 53 ]

Ja, die wel ja, maar dat de 165/70 als MXV geleverd is wist ik niet, nu wel Wink

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15822
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 11 februari 2008 10:04 PM
  [ # 54 ]

Mijn GT had ook nog MXV’s toen ik ‘m kocht.  Wink

Profiel  
 
BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4323
Geregistreerd: 17-10-2007

Gepost: 11 februari 2008 10:55 PM
  [ # 55 ]

Lees allemaal de GT folder nog maar eens na.

Wat daar voor kleffe zin in staat over de MXV; dat wil je echt niet weten Laughing

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15822
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 11 februari 2008 11:14 PM
  [ # 56 ]
BasisBIX schreef:

Lees allemaal de GT folder nog maar eens na.

Wat daar voor kleffe zin in staat over de MXV; dat wil je echt niet weten Laughing

Confused:

Profiel  
 
BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4323
Geregistreerd: 17-10-2007

Gepost: 11 februari 2008 11:17 PM
  [ # 57 ]
Profiel  
 
Assitch
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 11-08-2007

Gepost: 12 februari 2008 12:23 AM
  [ # 58 ]
woutersmits schreef:

ff wat anders: weet er iemand wat te doen met een (fabrieks)schuifdak dat niet meer verder open wil en niet meer dicht terwijl het motorke wel graag werken wil?

mogelijk vastgeroeste of gebroken geleidingen
auto is toch ook al enkele jaren niet meer gebruikt?
maar eea vergt toch wel kennis ivm demontage hemel etc

de citroen-liefhebber

Profiel  
 
BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4323
Geregistreerd: 17-10-2007

Gepost: 12 februari 2008 09:45 PM
  [ # 59 ]
Assitch schreef:
woutersmits schreef:

ff wat anders: weet er iemand wat te doen met een (fabrieks)schuifdak dat niet meer verder open wil en niet meer dicht terwijl het motorke wel graag werken wil?

mogelijk vastgeroeste of gebroken geleidingen
auto is toch ook al enkele jaren niet meer gebruikt?
maar eea vergt toch wel kennis ivm demontage hemel etc

Het gehele schufdak + hemel vervangen door een ander schuif/kantel dakkie uit een sloper, is het makkelijkst.

Heb ik bij mijn GT ook gedaan Wink

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 15 februari 2008 03:26 AM
  [ # 60 ]

zo! leidingen naar achter zitten en zijn dicht. BXje komte netjes omhoog.
Echter: een van de twee andere leidingen tegen het voorsub lekt nu (ook niet geheel onverwacht trouwens.
Daar dus ff de lengte van zoeken en volgende week deze beide leidingen vervangen..

Bij thuiskomst gemerkt dat de Digit nogal lekt bij (heftig) sturen. Wat kan dat zijn? een retour ofzo?
Ik moest bijvullen en na 160km weer.
overigens: er zit inderdaad een MXV onder, en het reservewiel is ook nog een MXV

Profiel  
 
 
4 van de 16
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook