geen schakelaar voor de sportvering, wel een uitleesstekker onder het stuur wagen is ook van bj 95’ dus alleen abs en motor compu uit te lezen dan ?
xm 21td 95’
Wat is dat?
volgens mij iets met een x aantal pinnen, maar verder heb ik er ook geen verstand van

Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Dat is het teken om binnenkort eens bij marco langs te gaan om iets te zien (en om een xenon setje op te halen )
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Willem schreef:Dat is het teken om binnenkort eens bij marco langs te gaan om iets te zien (en om een xenon setje op te halen
)
zijn die al binnen ?
Zijn nog niet binnen, de xenon setjes Handel met chinezen gaat jammer genoeg niet zo snel als ik zou willen…
Komt goed!
Enne, dit is iets waar al een tijdje naar wordt gezocht Een mooie 30 polige uitleesstekker. En er zit zelfs een complete lexia aan vast
Xsara Coupe
waar heb je die vandaan????

Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
wow!
Heusden het Mekka der Xm’s
eXaMple schreef:wow!
Heusden het Mekka der Xm’s
Volgens mij is Mr Marcos druk bezig een menu kaart te maken met uitlees optie
Volgens mij zit Mr Marcos nog steeds met een geweldig grote grijns op zn gezicht zodra die de Lexia weer naast zich ziet staan
Xsara Coupe schreef:Volgens mij zit Mr Marcos nog steeds met een geweldig grote grijns op zn gezicht zodra die de Lexia weer naast zich ziet staan
toch wel handy he, dat linkje op zo’n nachtelijke speurpartij

Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Leest ze ook een 20i 8v ‘92 uit??
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Dat volgens mij niet. Die heeft toch geen OBD of 30 polige PSA stekker?
Xsara Coupe

Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Neen.
Maar er bestaan wel kabels voor de lexia,om de oudere modellen,met uitleesstekkers onder de kap, uit te lezen