RT3 Navidrive en Ipod
Bikeman
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4

Gepost: 30 januari 2008 10:56 PM

Hoi,
Ben sinds kort in bezit van C5 2.0 Break en hierin zit ook de RT3 Navidrive. Nu heb ik inmiddels al hier kunnen lezen dat het mogelijk is om de extra AUX -ingang in te schakelen door de dealer.

Vandaag bij de dealer geweest hij vertelde mij dat er dan een extra kabel nodig is a 28 euro en dat er +/- 1 uur nodig is om deze in te bouwen.

Dit lijkt mij meer te kosten dan wat ik hier op het forum heb gelezen. Klopt dit? Heeft iemand hiermee ervaring?

Ik heb even niet de exacte gegevens van de kabel, dus kan ook niet vertellen of na de inbouw dan ook de ipod bv ook te bedienen is.

Wie helpt mij?

Profiel  

skremar
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 243

- C3 1.4 HDI 16v exclusive
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
- DS 3 1.6 THP Sport&Chic
- Xantia V6 Exclusive
Gepost: 31 januari 2008 11:53 AM
  [ # 1 ]

met dit kabeltje is de ipod niet te bedienen, enkel vanop de ipod zelf. Citroën heeft net zelf de perfecte oplossing gemaakt om de ipod in de moderne citroëns te bedienen en de interface mooi op je radio display te krijgen: de USB-box. ff met de zoekfunctie op het forum of de site van Citroën en je komt er wel.

mvg

Profiel  

Bikeman
< 100 berichten
Rank

Gepost: 21 februari 2008 08:22 PM
  [ # 2 ]

Tjonge Jonge, vandaag is mijn auto heel de dag bij de Dealer geweest. Hij ging proberen om de aansluiting in het dashboard-kastje te activeren.
Niet dus. Kan hem dus niet activeren.

Ik snap er niets van. Iedereen praat hier simpel over vrijschakelen van de aux, ff aan de computer hangen, in je menu aux activeren.
Maar niet bij mij dus. Ik heb weer een dealer die het niet kan. (of wil)

Gaan we maar eens kijken naar een andere mogelijkheid. FM-transmitter of Icelink.  (USB-Box is niet geschikt voor de RT3?)

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4695

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 21 februari 2008 09:22 PM
  [ # 3 ]

Bij de C5 phase II heb je 2 aux uitgangen,waarvan enkel AUX II vrij te geven valt!
Raar maar waar,ik weet,er zijn er twee auxen,maar tot op heden is enkel aux 2 te activeren. Wink

Profiel  

Bikeman
< 100 berichten
Rank

Gepost: 21 februari 2008 09:30 PM
  [ # 4 ]

Is het bij mij dan niet mogelijk omdat,
1) op AUX1 de verbinding naar het LCD- scherm gaat.
2) op AUX2 de verbinding naar de video-in gemonteerd in het dashboard-kastje (geel-rood-wit)?
Info dealer.

Profiel  

Bikeman
< 100 berichten
Rank

Gepost: 26 februari 2008 10:53 PM
  [ # 5 ]

Hij werkt!!!
Heb toch nog eens na het bezoek aan de dealer door het menu van de radio gegaan.
En wat scherst mijn verbazig , MENU->Configratie->Geluid-> en Jawel hoor AUX ACTIVEREN. Shocked
Dus meteen deze geactiveerd en een stukje gaan rijden met de IPOD aangesloten.
Het werkt dus Laughing

Het gaat hier dus over een RT3-NaviDrive.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook