2 van de 2
 < Vorige 1 2

Motorproblemen DS21 op LPG
fluidphreak
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2259

- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gepost: 13 februari 2008 10:54 PM
  [ # 16 ]
ted.kampen schreef:

Wat is trouwens ‘hemelen’?

Een beschrijving van de situatie waarin je terecht komt als je het tijdelijke voor het eeuwige verwisselt na goed je best te hebben gedaan - wat natuurlijk voor een ontstekingsmodule meestal wel opgaat.  Very Happy

Profiel  

ted.kampen
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 794

- ID/DS DS23H Pallas
Gepost: 13 februari 2008 11:23 PM
  [ # 17 ]
fluidphreak schreef:
ted.kampen schreef:

Wat is trouwens ‘hemelen’?

Een beschrijving van de situatie waarin je terecht komt als je het tijdelijke voor het eeuwige verwisselt na goed je best te hebben gedaan - wat natuurlijk voor een ontstekingsmodule meestal wel opgaat.  Very Happy

Hij is mooi.  Very Happy

Moet ik me nu zorgen gaan maken dat ik dit niet wist?.....

Profiel  

swiersma
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 213

- Ami Citroën Ami 8 Break
- C15 C15E 1.1
- GS/GSA GSpécial Break 1015
Gepost: 14 februari 2008 03:22 PM
  [ # 18 ]

Bedankt voor alle tips in antwoord op mijn vraag, en de daaruit voortgevloeide discussie. Gisteravond heb ik voor het eerst even kort tijd gehad naar de problemen te kijken, en het lijkt er nu op dat er in de bedrading iets mis is. Ik weet nog niet precies hoe het zit, maar als ik de bedrading van de LPG-relais (mv) heen en weer beweeg, loopt de auto dan weer prima, en dan weer met dezelfde horten en stoten.

Zodra ik met daglicht aan de auto kan werken, gaat die bedrading eruit en nieuw erin. Ik zal jullie op de hoogte houden of dat het was, maar daar lijkt het nu wel op. Mayonaise en rook wijt ik dan aan resp. korte ritjes en het koude weer, en hou ik de komende tijd nauwlettend in de gaten!

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook